فونیکسریمکسبهتام

جاده هراز از ساعت ۱۴ به سمت تهران یک طرفه می‌شود

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: جاده هراز از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) به دلیل تخلیه بار ترافیکی به سوی تهران تا اطلاع ثانوی یک طرفه می‌شود.

جاده هراز از ساعت ۱۴ به سمت تهران یک طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عادل مصدقی اظهار داشت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز از مسیر رودهن به سمت آمل ممنوع می شود و از مسافران می خواهیم برای سفر به مناطق شمالی کشور از جاده فیروزکوه استفاده کنند.

    وی از ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین در کلیه مسیرهای ورودی به تهران خبر داد و گفت: تردد خودروها در مسیرهای هراز، امام رضا (ع)، بومهن، جاجرود و همچنین آزاد راه پردیس به تهران نیمه سنگین است.

    معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیرهای قم، ساوه، کرج و همچنین امامزاده داود (ع) ترافیک بصورت پرحجم در جریان است.

    به گفته مصدقی، حجم ترافیک در مسیرهای ورودی تهران تا ساعات امشب افزایش پیدا خواهد کرد و پیش بینی می شود تا ساعات آینده ترافیک در کلیه جاده های منتهی به پایتخت نیمه سنگین تا سنگین شود.

    مسیرهای شمالی تهران لغزنده است

    وی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های استان تهران نیز گفت:‌ در ساعات اولیه امروز (جمعه) در مسیر هراز شاهد بارش خفیف برف و همچنین در جاده های شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات شاهد بارش باران بودیم و به همین منظور مسیرهای شمالی استان تهران لغزنده است.

    معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه تیم‌های راهداری در این مسیرها مستقر هستند خاطرنشان کرد: عملیات نمک و شن پاشی در این مسیرها انجام شد اما از رانندگان می خواهیم بدلیل لغزندگی با احتیاط رانندگی کنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

    به گفته وی، در سایر جاده‌های استان تهران هوا نیمه ابری تا ابری است و بارشی در سایر جاده ها گزارش نشده است.

    مصدقی از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های استان تهران و سایر نقاط کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو