فونیکسریمکسبهتام

جنسیس G۷۰ خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)

عصر خودرو: کابین این خودروبسیار زیباو به همراه کاربرد گسترده‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته،ساخته شده و تداعی کننده نمای مدل‌های آینده‌ی این برند لوکس است.

جنسیس G۷۰ خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰
  • جنسیس G70 خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)
  • جنسیس G70 خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)
  • جنسیس G70 خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)
  • جنسیس G70 خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران  ،جنسیس به عنوان برند تازه متولد شده و لوکس هیوندایی از یک خودروی دلنشین و وسوسه‌انگیز با نام "مدل مفهومی نیویورک" رونمایی کرده است.
این مدل جنسیس برنامه بلندمدتی را برای رقابت با کلاس سری 3 گروه خودروسازی "بی‌ام‌و" در پیش گرفته است.

پیتر شریر، مدیر مدیر طراحی این مدل جنسیس، در این خصوص گفت: این محصول جنسیس بسیار جذاب و کاربردی طراحی شده و تفسیر انتزاعی از راهبردها و محصولات آینده این شرکت است.
این خودرو نهایتا با نام جنسیس G70 وارد خواهد شد. این خودرو 4 در با قابلیت حرکت چرخ‌های عقب ساخته خواهد شد که یکی از مزیت‌های محسوب می‌شود. نگاهی به مدل رندر تا مراحل تولید این خودرو قابلیت‌های کاربردی و عملیاتی آن را اثبات خواهد کرد.

طراحی خارجی
یکی از نقاط قابل توجه مدل مفهومی جنسیس، کاپوت بلند و کوتاهی قسمت پشت آن است. این تصویر، تاکید بر حالات قدرتی یک خودروست. نمای جلوی این خودرو به یک جلو پنجره کرومی بزرگ G80 مزین شده است. ورودی‌های هوا زاویه‌دار طراحی شده‌اند و چراغ‌های جلو نیز شکستگی‌های زیبایی دارند و از طرفی این خودرو به سپرهای منفذدار مجهز شده است.

سپرها ظاهر Z معکوس را در این خودرو تقویت می‌کند. طراحی در کنار خطوط شانه‌ای نمای قوی‌تری را در خودرو رقم می‌زند. محیط کابین به سمت نمای عقب کمی باریک می‌شود تا شمایل خودرو کمی شبیه مدل‌های کوپه شود و دم باریک افقی مزین به لامپ‌، پشت خودرو را عریض‌تر نشان می‌دهد.

فضای درونی

انتظار می‌رود، فضای درونی کابین این خودرو در تولید انبوه به شکل چشم‌گیری ملایم‌تر از مدل مفهومی باشد.کابین این خودروبسیار زیباو به همراه کاربرد گسترده‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته،ساخته شده و تداعی کننده نمای مدل‌های آینده‌ی این برند لوکس است.
سطوح چرمی با قطعات فلزی و نوارهای کرومی در نمای داخلی این کانسپت هیوندایی آمیخته شده و صفحه نمایش منحنی بزرگی در قسمت وسط تعبیه شده است. تمام این مسائل از نقاط قوت G70 برای رقابت با کلاس 3 "بی‌ام‌و" است.

قدرت سخت‌افزاری
مدل مفهومی نیویورک با تنظیمات هیبریدی ساخته شده است. سیستم هیبرید موجود در G70 از یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی چهار سیلندر به همراه یک موتورالکترونیکی استفاده می‌کند.

حداکثر توان خروجی این سیستم 241اسب بخار با گشتاور 352 نیوتن‌متر است. این خودروها به یک سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته مجهز می‌شود. با این اوصاف چالش جنسیس مفهومی با سری 3 "بی‌ام و" و جگوار XE آسان‌تر می‌شود.
هم‌چنین این خودرو دارای رابط کاربری بسیار پیشرفته‌ای است که شامل صفحه نمایش لمسی، جو‌ی‌استیکو کنترل از طریق ژست‌های حرکتی است. احتمال دارد که G70 پلت‌فرم خود را با سدان‌های آتی کیا به اشتراک بگذارد.
چالش جنسیس G70 با رقبای اروپایی

از طرفی ممکن است برخی از نسخه‌های این خودرو با مدل‌های 3.3 لیتری توربوشارژ V6 و با بازده 350 اسب بخار ارائه شود.

مبارزه و چالش "آئودی" A4، مرسدس بنز کلاس C، جگوار XEو "بی‌ام‌و" سری 3 با این خودرو آسان نخواهد بود. از طرفی ظاهر سخت و قیمت پایین این جنسیس از مزایای آن در برابر رقبای اروپایی محسوب می‌شود. انتظار می رود نمونه‌های اولیه این خودرو در سه ماهه چهارم سال جاری و اوایل سال 2017 وارد بازار شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط