فونیکسریمکسبهتام

جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۴ با پیشرانه جدید می آید +عکس

عصر خودرو-جنسیس جی۷۰ در جدیدترین ارائه خود، با مدل ۲۰۲۴ و پیشرانه جدید معرفی شد. جنسیس جی۷۰ اکنون مجهز به تپنده ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ جدیدی شده که در واقع جایگزین نمونه ۲ لیتری توربو در مدل قبلی می شود.

جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۴ با پیشرانه جدید می آید +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این پیشرانه 300 اسب خروجی و 422 نیوتن متر گشتاور دارد. با این شرایط شاهد افزایش 48 اسب بخاری در عملکرد موتور 2.5 لیتری جدید هستیم. سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

در بخش جعبه دنده همچنان نمونه 8 سرعته اتوماتیک تنها گزینه برای جنسیس جی70 است که در تریم پایه با محور عقب مرتبط می شود.
یکی دیگر از تغییرات مهم در مدل 2024 این سدان کره ای به سیستم ترمز با برند حرفه ای و محبوب برمبو مربوط می شود که به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

کد رنگ های جدید برای بدنه و تریم داخل کابین در مدل 2024 لحاظ شده است.
از امکانات جدید کابین باید به پورت تایپ سی و همچنین کیسه ایمنی هوای جانبی برای ردیف عقب به عنوان آپشن استاندارد اشاره کنیم.

نمایشگر لمسی سیستم تهویه و آینه عقب بدون فریم نیز به مدل 2024 اضافه شده است.

قیمت سدان 2024 توسط جنسیس اعلام رسمی نشده است. جنسیس جی70 مدل 2023 در بازار آمریکا از 40500 دلار قیمت می خورد بنابراین مدل 2024 با پیشرانه جدید قطعا افزایش قیمت خواهد داشت. تریم جذاب 3.3 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو جنسیس جی70 مدل 2023 اکنون در بازار آمریکا از 48 هزار دلار قیمت می خورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط