فونیکسریمکسبهتام

جنسیس GV۸۰ مدل ۲۰۲۲ در مقابل آئودی Q۷ مدل ۲۰۲۲ + تصاویر

عصر خودرو- جنسیس GV ۸۰ مدل ۲۰۲۲ با قیمت ۴۸ هزار و ۹۰۰ دلار و آئودی Q۷ مدل ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۵۷ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

جنسیس GV۸۰ مدل ۲۰۲۲ در مقابل آئودی Q۷ مدل ۲۰۲۲ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • جنسیس GV80 مدل 2022 در مقابل آئودی Q7 مدل 2022 + تصاویر

قیمت و ویژگی‌ها: اولین تفاوت این دو خودرو‏‌, در سیستم نیروی محرک (گشتاور) است؛ به طوری عرضه که Q7 به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک، اما عرضه GV 80 با سیستم دیفرانسیل عقب صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آئودی Q7 دارای برخی از ویژگی‌های استاندارد از جمله تودوزی چرمی و سانروف پانوراما است؛ در مقابل جنسیس با کروز کنترل استاندارد و سیستم کمک حفظ خطوط ارائه می‌شود.

طراحی بیرونی: نسل فعلی آئودی Q7 در سال 2017 با طراحی جدید و تماما تجاری معرفی شد و این کارخانه خودروسازی، طراحی بیرونی از جمله چراغ‌های جلو، جلوپنجره و چراغ‌های عقب را تغییر داد. GV 80، اما بیشتر از آئودی مورد استقبال قرار گرفت؛ این خودرو دارای چراغ‌های جلو و عقب صرفا مختص جنسیس است.

طراحی داخلی: آئودی برای سال 2022، Q7 را بروز کرد و از جمله جدیدترین بروزرسانی آن، می‌توان به یک سیستم مالتی مدیای جدید که اکنون روی داشبورد نصب شده است، یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی که بالای صفحه نمایش دوم 8.6 اینچی و در کنار یک پشت آمپری دیجیتال 12.3 اینچی قرار دارد،  اشاره کرد.

طراحی کابین GV 80 با وجود سنتی بودن‏‌, نسبت به Q7 مدرن محسوب می‌شود. این خودرو دارای دو صفحه نمایش لمسی، یک صفحه نمایش اصلی 14.5 اینچی مالتی مدیا و یک صفحه نمایش برای برخی از عملکرد‌های آب و هوایی است.

راحتی داخلی: Q7 حدود 4 اینچ بیشتر از GV 80 طول دارد؛ Q7 ظرفیت هفت سرنشین را در سه ردیف صندلی ارائه می‌کند، اما GV 80 وجود یک صندلی کوچک در ردیف سوم را به یک مدل گران قیمت محدود کرده است.

شتاب و مصرف سوخت: آئودی Q7 با یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ ارائه می‌شود که می‌تواند 248 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور تولید کند، اما مدل 3.0 لیتری V 6 توربوشارژ اختیاری، قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 369 پوند بر فوت را تولید می‌کند.

در مقابل GV 80، یک موتور 2.5 لیتری توربو چهار سیلندر با 300 اسب بخار قدرت و 311 پوند فوت گشتاور و یک موتور 3.5 لیتری توربو V 6 با قدرت 375 اسب بخار و 391 پوند فوت ارائه می‌دهد.

آئودی مانند یک سدان اسپرت است، اما GV 80 سواری آرام تری را ارائه می‌دهد. هر دو خودرو در تست تصادف امتیازات بالایی را کسب کردند و ویژگی‌های ایمنی را به همراه دارند، اما در جزئیات، جنسیس از آئودی برتری بیشتری دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط