فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر ماهانه ۶ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران داریم گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه ۴ این آزادراه ۳۲ درصد است.

پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از قطعه 4 آزادراه کنارگذر جنوب تهران با حضور وزیر و شهرسازی و فرمانده قرارگاه خاتم و جمعی از مسئولان صبح امروز انجام شد، گفت: طول این آزادراه 158 کیلیومتر است که از 4 استان قزوین ، تهران ، البرز و قم می‌گذرد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 29 جبهه کاری در طول این مسیر فعال هستند گفت: روزانه 2 هزار و 500 تن آسفالت در این مسیر انجام می‌شود.

    مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: در حال حاضر درقطعه 4 این آزادراه 5 میلیون متر مکعب خاک‌برداری و 3 میلیون متر مکعب خاکریزی شده است.

    وی با بیان اینکه میزان آورده دولت در اجرای پروژه آزادراه کنار گذر جنوبی تهران 30 درصد و قرارگاه خاتم‌الانبیا 70 درصد است ،‌گفت : آورده دولت در سال جاری پرداخت شد.

    وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این آزادراه در قطعات مختلف اظهار داشت: در قطعه دوم این آزادراه 5 درصد پیشرفت فیزیکی و در قطعه سوم 2 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم همچنین در قطعه چهارم حد فاصل چرم شهر تا قم پیشرفت فیزیکی به 32 درصد رسیده است.

    نورزاد با بیان اینکه در حال حاضر ماهانه 6 درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه حاصل می‌شود، گفت: در تلاش هستیم پیشرفت فیزیکی این پروژه را به ماهانه 15 درصد برسانیم.

    وی افزود: در قطعه 4 این پروژه 17 جبهه کاری و 217 ماشین آلات فعال هستند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کاهش زمان سفر برای وسایل نقلیه سبک به 90 دقیقه و برای وسائط نقلیه نیمه سنگین 110 دقیقه در طول مسیر یکی از اهداف ساخت این آزادراه است.

    وی همچنین گفت: پیش بینی می‌شود در 20 سال دوره بهره‌برداری از پروژه آزادراه جنوبی تهران 700 میلیون لیتر بنزین و 1600 میلیون لیتر مصرف گازوئیل صرفه‌جویی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط