فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد(۶)

رونق صنعت قطعه سازی با برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد

عصر خودرو- عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت:برگزاری نمایشگاه بین الملیل خودرو و صنایع وابسطه در مشهد می تواند ظرفیت های بالقوه صنعت قطعه سازی این منطقه را به بالفعل تبدیل کند.

رونق صنعت قطعه سازی با برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رمضانعلی سبحانی فر عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس در باره برگزاری  نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد گفت:برگزاری نمایشگاههای بین المللی خودرو از جمله در مشهد با توجه به ظرفیت های خاص استان خراسان رضوی نقش زیادی در شناخت فعالان صنعت خودرو با یکدیگر و شناخت مصرف کنندگان با قابلیت های توسعه و تولید این صنعت دارد و باید از این پتانسیل بهره لازم را گرفت.

    نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه خودرو می‌تواند تجربیات افراد دست‌اندرکار صنعت را افزایش دهد،ادامه داد:علاوه بر این، چنین نمایشگاه‌هایی سبب آشنایی مصرف‌کنندگان با محصولات جدید  شده و زمینه‌های فروش بیشتر از این طریق برای خودرو سازان فراهم می‌شود.

    وی افزود: همچنین شرکت‌ها خودرو سازی می توانند در این نمایشگاه  با شرکت‌های بزرگ و خوش نام خارجی تعامل داشته باشند تا بتوانند محصولاتی بهتر و با کیفیت تری را وارد بازار کنند و میزان رضایت مردم را بالا ببرند.

    سبحانی فر از دیگر دستاوردهای برگزاری این گونه نمایشگاه ها در مشهد رونق صنعت قطعه سازی این منطقه عنوان کرد و گفت:با توجه به ظرفیت بالای قطعه سازی در این استان قطعا برگزاری این نمایشگاه می تواند به ارتباط قطعه سازان و خودرو سازان کشور کمک کند.

    وی تصریح کرد:نمایشگاه خودرو مشهد می تواند ظرفیت های بالقوه صنعت قطعه سازی این منطقه را به بالفعل  تبدیل کند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:در این نمایشگاه با عرضه محصولات متنوع مصرف کننده نه تنها می تواند با محصولات بیشتری آشنا شود بلکه حق انتخاب نیز خواهد داشت.

    وی تاثیر برگزاری این گونه نمایشگاه ها در رشد و توسعه اقتصادی منطقه گفت:برگزاری نمایشگاه های بین المللی می تواند فضای ارتباطات  تجاری بین ایران و دیگر کشورها را افزایش داده  و مشهد  که ظرفیت بسیار عظیمی که در تولید قطعات یدکی دارد، می‌تواند در آینده نزدیک علاوه بر تامین نیاز داخلی  شاهد صادرات محصولات  به سایر کشور ها باشیم و این خود گام بزرگی در پویایی اقتصاد منطقه برجا خواهد گذاشت.

     

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو