فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

وقوع۴۲تصادف جرحی و فوتی درجاده های کرمانشاه

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع ۴۲ تصادف جرحی و فوتی در جاده های استان از آغاز اجرای طرح تابستانی پلیس راه خبر داد.

وقوع۴۲تصادف جرحی و فوتی درجاده های کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس راه در استان کرمانشاه از 15 تیر ماه، اظهار داشت: از این زمان تا 6 مرداد 124 فقره تصادف منجر به خسارت در جاده های استان به وقوع پیوسته است.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین طی این مدت 18 فقره تصادف فوتی و 24 فقره تصادف منجر به جرح نیز در استان حادث شده است.

    وی خاطر نشان کرد: خودروهای سواری با 72.3 درصد، کامیون 11.7 درصد، موتورسیکلت 3.4 درصد و مسافربرهای عمومی شامل اتوبوس و مینی بوس با 1 درصد بیشترین علل شکل گیری تصادفات را داشته اند.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 38.9 درصد و عدم توجه به جلو نیز با 18.7 درصد عوامل اصلی وقوع تصادفات در جاده های استان بوده اند.

    شیری افزود: همچنین انحراف به چپ با 13.7 درصد، عدم رعایت حق تقدم با 6.4 درصد، عدم رعایت فاصله طولی با 4.1 درصد، تغییر مسیر ناگهانی با 2.4 درصد و سرعت غیر مجاز با 1.6 درصد از دیگر عوامل وقوع تصادفات در استان کرمانشاه بوده است.

    وی خاطر نشان کرد: حرکت در خلاف جهت، خستگی و خواب آلودگی، عبور از محل ممنوعه و نقص فنی نیز به ترتیب از دیگر عواملی هستند که منجر به وقوع تصادفات در جاده های استان شده است.

    شیری به آمار وقوع تصادفات بر حسب زمان نیز اشاره کرد و گفت: بیشترین تصادفات از ساعت 16 الی 20 به وقوع پیوسته و این بازه زمانی 25.1 درصد تصادفات را شامل می شود.

    وی گفت: همچنین 24.5 درصد تصادفات از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر، 24.1 درصد از ساعت 12 تا 16، 10.8 درصد از ساعت 4 تا 8 صبح و همچنین به این میزان در ساعت 20 تا 24 و نیز 4.4 درصد هم از ساعت 1 بامداد تا 4 صبح به وقوع پیوسته است.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو