فونیکسریمکسبهتام

خواب‌آلودگی راننده علت حادثه

هشت مصدوم در تصادف محور اصفهان–شیراز

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در حادثه تصادف صبح امروز در محور اصفهان – شیراز هشت نفر مصدوم و در بیمارستان بستری شدند.

هشت مصدوم در تصادف محور اصفهان–شیراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسین پور قیصری با اشاره به اینکه تصادف بامداد امروز در محور اصفهان – شیراز و یک کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظیه اصفهان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 5 بامداد و با برخورد یک اتوبوس مسافربری با تریلی اتفاق افتاده است.

    وی عدم توجه راننده اتوبوس به جلو به علت خستگی و خواب‌آلودگی را دلیل این حادثه تصادف اعلام کرد و ابراز داشت: در این حادثه هشت نفر مصدوم و بستری شدند و تعداد دیگری از مسافران نیز به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند.

    رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در ادامه با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های آباده و شهرضا منتقل شده‌اند، افزود: باید توجه داشته باشیم که آمار اورژانس در خصوص تعداد مجروحان این حادثه اشتباه بوده چرا که در گزارشی که به نیروی انتظامی ارسال شده بود پنج فوتی نیز اعلام شده بود که پس از بررسی‌های پلیس در صحنه تصادف هیچ فوتی در این حادثه وجود نداشته است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس باید از هوشیاری دو چندان برخوردار باشند، اضافه کرد: سرنشینان اتوبوس‌ها نیز باید به سلامت خود توجه داشته و در صورت خواب‌آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو وضعیت را به پلیس گزارش دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط