فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

واژگونی موتور سیکلت در زنجان دو کشته و مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در محور خدابنده به همدان یک کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی موتور سیکلت در زنجان دو کشته و مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت 22 شامگاه دوشنبه در محور خدابنده به همدان در محدوده روستای زاقلوه یک کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

    وی اظهار کرد: راننده این موتور سیکلت یک دختر 14 ساله بودکه که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و نداشتن مهارت کافی خود را به کشتن دادو راکب موتور سیکلت هم که مادرش بود مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافت.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از آغاز سالجاری تاکنون تصادفات در جاده های استان زنجان بیش از 13 درصد رشد داشته و تیرماه بیشترین تصادفات در جاده های استان را به خود اختصاص داده است.

    وی اظهار کرد: عل بیش از 50 درصد تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی این بازه زمانی خستگی و خواب آلودگی بوده است.

    شیر محمدی تاکید کرد: محور زنجان به قزوین از ابتدای سالجاری بیشترین تصادفات در جاده های استان را به خود اختصاص داده است.

    وی تصریح کرد: متاسفانه راکبین موتور سیکلت بیشترین آمار کشته شدگان تصادفات در جاده های استان هستند و طی این بازه زمانی بیش از 12 درصد از فوت شدگان را به خود اختصاص داده اند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: پلیس با موتورسوارانی که حرکات نمایشی داشته و زمینه آزار و اذیت مردم را فراهم می کنند برخورد کرده و گواهینامه آنها را به مدت یک ماه ضبط می کند و در صورت تکرار تخلف موتور سیکلت یک ماه توقیف می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط