فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد

ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر به کارگیری تمام امکانات برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از به کارگیری تمام ابزارها برای کنترل محسوس و نامحسوس ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت برای مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد.

ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار مسعود منفرد با تاکید بر استفاده پلیس از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ما از تمام ابزارهای موجود برای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین برخورد با قاچاقچیانی که مبادرت به انتقال کالاهای قاچاق به شهرهای مقصد از جمله تهران می‌کنند استفاده می‌کنیم.

    جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: در حال حاضر ورودی‌های و خروجی‌های شهر تهران با ایست‌و بازرسی‌های آشکار و همچنین بازرسی‌های نامحسوس، کنترل می‌شوند.

    وی خاطرنشان کرد: تمام دوربین‌های موجود در شهرها و جاده‌های کشور در اختیار پلیس قرار دارند و هر کدام برای اهداف مشخصی به کارگرفته می‌شوند ولی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تمام امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.

    علی‌اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران پیش از این نیز با اعلام خبر راه‌اندازی شبکه‌ای برای کنترل تردد خودروهای باری در حاشیه تهران گفته بود: در این سامانه دوربین‌های شهری به این شبکه‌ رصد متصل شده و اقدام به کنترل تردد کامیون‌ها و ناوگان حمل و نقل باری به استان تهران می‌کنند و مبداء، مقصد و بارنامه‌ کالاهای این ناوگان را مورد رصد قرار داده و کالاهای قاچاق را شناسایی می‌کنند.

    همچنین سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا نیز با اشاره به استفاده از دوربین‌های جاده‌ای را در راستای مقابله با کالاهای قاچاق عنوان کرده بود: در این طرح دوربین‌های کنترلی نصب شده در راه‌ها و جاده‌های کشور به کمک نیروی انتظامی و سایر رده‌های مبارزه کننده در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌آید.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه قرارگاه مرکزی این پایش و رصد در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد بر نقش ویژه پلیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های مقابله‌ای با قاچاقچیان کالا و ارز، تاکید کرده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو