فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان:

پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ساماندهی شد

عصر خودرو- رئیس هیئت موتورسواری واتومبیلرانی همدان از ساماندهی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان خبرداد و گفت: آمار سالیانه مرگ‌ومیر موتورسواران بسیار تأسف‌برانگیز و ناراحت‌کننده است.

پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ساماندهی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی‌اصغر جهانیان با اشاره به فرهنگ‌سازی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: رسالت اصلی در ورزش و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری فرهنگ‌سازی در استفاده از این وسیله ها است.

    وی افزود: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری به‌عنوان یکی از رشته‌های ورزشی جوان‌پسند که در کنترل هیجانات جوانان تأثیرگذار است از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به فرهنگ‌سازی در این رشته بسیار بیشتر از سایر رشته‌های ورزشی احساس می‌شود زیرا با جان و مال مردم ارتباط مستقیمی دارد.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان بابیان اینکه شرایط خوبی در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ایجاد شده است، گفت: تلاش شده که ازنظر تامین زیرساخت‌های این رشته در استان همدان قدم‌های مثبتی برداریم و ساماندهی خوبی در پیست شهید مفتح همدان صورت گرفته و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از امکانات پیست استفاده کنند.

    جهانیان با بیان اینکه گاهی دیده می شود که خودروهایی در محیط‌زیست و طبیعت همدان اقدام به حرکت و خودنمایی می‌کنند که باید بگویم این خودروها که عمدتاً آفرود نیز هستند هیچ‌گونه ارتباطی با هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ندارند، گفت: حفظ محیط‌زیست و طبیعت از دغدغه‌های اصلی ما است و اجازه تخریب این فضاها را به افراد نمی‌دهیم.

    وی بابیان اینکه استان همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: هیئت برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات موتور کراس، اتومبیلرانی سرعت، رالی نقشه‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین مسابقات کارتینگ را در تقویم ورزشی خود دارد.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش متعدد از سیاست‌های هیئت در سال 95 است تا در امر مهم آموزش نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط