فونیکسریمکسبهتام

مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین:

هیئت اتومبیلرانی استان قزوین آماده ضدعفونی معابر شهری است

عصر خودرو- مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین گفت: هیئت اتومبیلرانی استان قزوین آماده خدمت رسانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضد عفونی معابر شهری است.

هیئت اتومبیلرانی استان قزوین آماده ضدعفونی معابر شهری است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا لشگری در این باره اظهار داشت: هیئت اتومبیلرانی استان قزوین در کنار سایر نیروهای خدمات رسان
    آماده ضد عفونی سطح شهر هستند.

    سرهنگ لشگری گفت: تعداد 10 دستگاه خودرو هیئت اتومبیلرانی استان آماده ارائه خدمات و کمک به هم استانی‌های عزیز است.

    مسئول هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین با اشاره به تلاش بسیجیان هیئت اتومبیلرانی استان بیان کرد: جهادگران هیئت اتومبیلرانی استان از بسیجیان فعال این عرصه هستند و روز گذشته با استفاده از 2 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده از خیابان نواب به سمت خیابان امام خمینی، بازار، سبزه میدان، خیام، نادری، مراکز خرید خیابان خیام را ضدعفونی کردند که بسیار مورد استقبال مردم به ویژه کسبه و اصناف این مراکز قرار گرفت.

    وی گفت: همچنین با استفاده از یک دستگاه تراکتور ویژه که مخازن بزرگ 1000 لیتری بر روی آن قرار می‌گیرد، محلول را با فشار به صورت مه پاش در آورده و معابر و بیمارستان‌های شهر را ضد عفونی کردند.

    لشگری یادآور شد: همچنین با استفاده از 10 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بیمارستان ولایت، مینودر و همچنین شهرک کوثر، خیابان پادگان، بلوار شمالی، فردوسی، خیابان سرلشگر شهید سلیمانی تا ساعت 3 بامداد از سوی این هیئت گند زدایی و ضدعفونی شده است.

    مسئول هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین گفت: امروز نیز مخزن هزار لیتری جهت گندزدایی مجموعه ورزشی الغدیر و تمام سالن‌های ورزشی این مجموعه و تره بار مور استفاده قرار گرفت و امشب نیز این هیئت با استفاده از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در شهرک کوثر از ساعت 9 شب، مجتمع‌های کارگر نشین را گندزدایی خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط