فونیکسریمکسبهتام

قهرمان مسابقات اتومبیلرانی کشور:

رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی با رانندگی در خیابان بسیار متفاوت است

عصر خودرو- مرحله چهارم مسابقات اتومبیلرانی کشور، جام خلیج فارس در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شدکه در پایان این دوره از مسابقات بهراد پازند اتومبیلران جوان کرجی توانست مقام اول را درکلاس GT۲۰۰۰ ازآن خود کند .

رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی با رانندگی در خیابان بسیار متفاوت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بهراد پازند متولد 1382 در کرج و فرزند رضا پازند از قهرمانان بنام اتومبیلرانی سال‌های نه چندان دور کشور است.

    وی اولین تجربه خود در این دوره از مسابقات را با کسب عنوان قهرمانی درکلاس GT2000 و مقام سومی در کلاس Overall GT  به دست آورد.

    جوانترین اتومبیلران ایران در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: اولین حضور خود در مسابقات اتومبیلرانی کشور را تجربه کردم و به لطف خدا و تجربه چندین ساله پدرم، توانستم در کلاس GT2000 مقام اول و در کلاس Overall GT مقام سوم را به دست بیاورم .

    بهراد پازند افزود: شرکت کنندگان بسیار خوبی در کلاس های مختلف در این مسابقات شرکت کردند، سطح مسابقات بسیار بالا بود و هر شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی وارد عرصه میدان شده بود.

    این قهرمان جوان کرجی در ادامه افزود: این اولین مقام قهرمانی من در مسابقات اتومبیلرانی بود، نگاه من به آینده و حضور در مسابقات بین المللی و جهانی است تا بتوانم با حضور در این مسابقات، زحمات چندین ساله پدرم که نقش بسزایی در قهرمانی من داشت جبران کنم.

    پازند ادامه داد: استان البرز به ویژه شهر کرج خاستگاه قهرمانان بنام اتومبیلرانی کشور است، اکثر قهرمانان سال‌های نه چندان دور این رشته جذاب و پر طرفدار از کرج بودند، به نوعی می‌توان گفت کرج قطب اتومبیلرانان کشور است.

    این قهرمان جوان کرجی تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات باید آموزش های لازم را فرا گرفت چرا که قوانین و شرایط رانندگی در این مسابقات بسیار خاص است، رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی با رانندگی در خیابان بسیار متفاوت است .

    رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی با رانندگی در خیابان بسیار متفاوت است
    وی بیان کرد: اتومبیل های شرکت کنندگان از شرایط منحصر به فردی برخوردار هستند، هزینه استهلاک و تعمیرات این خودروها با یک خودرو معمولی فرق دارد.

    پازند عنوان کرد: این رشته ورزشی به دلیل جذابیت‌های خاصی که دارد در میان جوانان از استقبال بسیار خوبی برخوردار است، بسیاری از جوانان علاقه‌مند به حضور در این مسابقات هستند.

    وی همچنین  از حمایت های رئیس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان البرز در جهت حمایت از نسل جوان در این رشته تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو