فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی عید سعیدفطر در خراسان جنوبی اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی در سطح استان به مناسبت برگزاری مراسم عید سعید فطر را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی عید سعیدفطر در خراسان جنوبی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا رضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم عید سعید فطر، محدودیت های ترافیکی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

    وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهارکرد: با توجه به اینکه در شهرستان بیرجند نماز عید سعید فطر در صبح روز عید در مصلی المهدی (عج) برگزار می‌شود محدودیت‌ها در مسیرهای منتهی به این مکان اعمال می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از بار ترافیکی مردم از وسایل نقلیه عمومی در این روز استفاده کنند، بیان داشت: اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی‌ها از نقاط مختلف شهر جهت عزیمت نمازگزارن به مصلی و برگشت آنان آماده سرویس دهی خواهند بود.

    وی بیان داشت: در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند.

    وی ادامه داد: شهروندانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن تردد و خودروهای خود را در پارکینگ های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی پارک کنند.

    رضایی ادامه داد: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.

    رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان داشت: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد.

    به گفته وی تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

    محدودیت های ترافیکی شهرستان‌های خراسان جنوبی

    رضایی با اشاره به محدودیت های ترافیکی شهرستان قاین در روز عید سعید فطر گفت: بلوار بسیج از سه راه معلم تا تقاطع بامشاد-خیابان مصلی-کوچه معلم 2 از سمت ورودی خیابان مصلی تا جلو سالن ورزشی فتح المبینو کوچه بسیج دو محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

    وی بیان کرد: در شهرستان فردوس نیز از بلوار بعثت شمالی حد فاصل تقاطع شهید هاشمی نژاد تا سه راهی دانشگاه آزاد، سه راهی دانشگاه آزاد تا سه راهی پارک ملت، سه راهی پارک ملت تا خیابان ورزش، خیابان ورزش و کوچه های منتهی به ورزشگاه شهید درخشان رانندگان محدودیت توقف دارند.

    وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی شهرستان نهبندان بیان داشت: توقف و تردد کلیه وسایل نقلیه در بلوار معلم حدفاصل میدان بسیج تا تقاطع خیابان آزادی و همچنین محدوده میدان بسیج از ساعت پنج و 30 دقیقه الی پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

    رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان کرد: در شهرستان بشرویه نیز لاین جنوبی بلوار امام حسین (ع) حد فاصل بهشت امام حسین (ع) و خیابان پرستار از ساعت هفت صبح محدودیت تردد و توقف خواهد داشت.

    وی بیان کرد: همچنین در شهرستان سربیشه از خیابان مطهری-سه راه شهید حسینی به سمت میدان شهدا و بلعکس-میدان استقلال به سمت میدان شهدا و بلعکس ومیدان شهدا محدودیت تردد خواهد داشت.

    به گفته رضایی در شهرستان سرایان از ساعت شش صبح خیابان امام خمینی محدوده مسجد جامع-(امام خمینی 24 و 22) تردد و توقف وسایل نقلیه ممنوع است.

    وی عنوان کرد: در شهرستان زیرکوه مسیر جنوب به شمال وبالعکس بلوار آیت الله فقیه _مسیر غرب به شرق وبالعکس بلوار مصلی. از ساعت شش صبح تاپایان مراسم مسدود و پارکینک مصلی (ضلع شرقی) جهت پارک خودروهای شهروندان در نظر گرفته شده است.

    رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان کرد: در شهرستان‌های خوسف، طبس و درمیان محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط