فونیکسریمکسبهتام

مناسب سازی معابر برای معلولین در کرمانشاه در حال انجام است

عصر خودرو- معاون شهرداری منطقه ۶ کرمانشاه گفت: طرح مناسب سازی شهری به منظور رفت و آمد آسان معلولان و جانبازان در شهرک الهیه کرمانشاه در حال انجام است.

مناسب سازی معابر برای معلولین در کرمانشاه در حال انجام است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از مهر، مهدی غلامرضایی در خصوص موقعیت شهرداری منطقه 6 اظهار داشت: شهرک الهیه، شهرک دادگستری، ولایت، خیابان بهداری، بلوار جانبازان، شهرک نجفی و محرابی و به طور کلی حد غربی کمربندی تا ابتدای دیزل آباد موقعیت منطقه 6 را تشکیل می‌‎دهد.

    معاون شهرداری منطقه 6 کرمانشاه در خصوص آخرین اقدامات انجام پیرامون طرح مناسب سازی در شهرک الهیه گفت: شهرک الهیه و شهرک‌های پیرامون آن از دیریاز میزبان جانبازان عزیز بوده و لذا بحث مناسب سازی به صورت پایلوت از این منطقه شروع شد.

    غلامرضایی با ادامه توضیحات افزود: موضوع طرح مناسب سازی به صورت آیین نامه از طرف معونت حمل و نقل و ترافیک در اختیار ما قرار گرفت و اقداماتی همچون پارک سازی، مناسب سازی معبر و در حال انجام است.

    وی همچنین در خصوص وضعیت آسفالت و ترمیم خیابان‌های منطقه 6 کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های لکه‌گیری روزانه مشغول به کار هستند و امروز نیز کار ترمیم در شهرک گلها انجام می‌شود اما قرار است پیمانکار برای انجام کارهای آسفالت مشخص شود ضمن اینکه سال گذشته 3 قرارداد با پیمانکار مربوطه در بحث آسفالت و لکه گیری و ترمیم منطقه صورت گرفت.

    غلامرضایی در پاسخ به این سوال که چرا عمر آسفالت خیابان‌های کرمانشاه کوتاه است، گفت: عواملی همچون کیفیت آسفالت، بحث آب‌های سطحی، معبری که عملیات آسفالت در آن انجام می‌شود و... در این مسئله موثر هستند.

    غلامرضایی ترافیک خیابان کاشانی الهیه را از دغدغه‌های موجود عنوان کرد و افزود: مکاتباتی صورت گرفته تا یکی از طرفین خیابان کاشانی پارک ممنوع شود که این امر نیازمند همکاری پلیس راهور است.

    وی همچنین در مورد نظافت معابر اصلی و فرعی منطقه 6 کرمانشاه گفت: معابر اصلی همه روزه پاکسازی می‌شود و معابر فرعی نیز حداقل هفته‌ای یک بار مورد پاکسازی قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو