فونیکسریمکسبهتام

مراقب سرعت خودرو خود در معابر خلوت شهر تهران باشید

عصر خودرو- -جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با توصیه به شهروندان پایتخت که مراقب سرعت خودرو خود در معابر خلوت شهر در ایام آغازین سال باشید، گفت: حرکات نمایشی، لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است.

مراقب سرعت خودرو خود در معابر خلوت شهر تهران باشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوتی سطح  معابر شهر تهران  هستیم که این امر احتمال افزایش سرعت ها را  در معابر بزرگراهی پایتخت بیشتر می کند.

    وی ادامه داد : در همین راستا و برابر تدابیر اتخاذ شده و با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در معابر بزرگراهی همانند گذشته و بیش از پیش  فعال شده اند.

    سرهنگ موسوی پور گفت: تیم های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی با گشت‌زنی های خود در معابر بزرگراهی پایتخت،  اقدام به کنترل رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات حادثه‌ساز و سرعت و سبقت  خواهند کرد.

    وی همچنین بیان داشت: در طول روز 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در محورهای بزرگراهی حضور دارند که در طول شبانه روز محل آنها تغییر کرده و در محل ها و معابری که نیاز هست اقدام به رصد سرعت رانندگان و برخورد با تخلفات می کنند.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت این تیم‌ها به شکل شبانه‌روزی خواهد بود، اظهارکرد: تیم‌های گشت شبانه پلیس راهور تهران بزرگ نیز به شکل محسوس و نامحسوس در سطح معابر بزرگراهی به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند داشت  و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

    سرهنگ موسوی‌پور درمورد تخلفات حادثه‌ساز نیز گفت: سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی کشی و ... ، حرکت خلاف جهت مسیر، دنده عقب در بزرگراه و ... جزو تخلفات حادثه سازی است که پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد.

    وی افزود : حرکات نمایشی، لایی کشی  و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است که پلیس راهور تهران بزرگ به شدت با این تخلفات حادثه ساز برخورد، و خودوری متخلفان را به پارکینگ منتقل می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو