فونیکسریمکسبهتام

مرسدس ۲۰۱۷ G۵۵۰ ۴x۴² چالاک تر از هر جیپی که تصور کنید

یک آفرود تمام عیار

عصر خودرو: مرسدس بنز برنامه های عرضه ۲۰۱۷ G۵۵۰ ۴x۴² را در بازار آمریکا تایید کرد.

یک آفرود تمام عیار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این یه سر و گردن زیر سگمنت و اندازه G63 AMG قرار می گیرد.

این خودرو مکعبی شکل دو دیفرانسیل طراحی خود را از خودروی غول پیکر شش چرخ سه دیفرانسیل G63 الهام گرفته است. مهندسان مرسدس بنز ابتدا کار را با G550 استاندارد شروع کردند و حتی یک سیستم تعلیق مستحکم تر را معرفی کردند. 

ارتقاهای انجام شده روی این خودرو بسیار گران تر از یک فیس لیفت ساده هستند. فنرها و کمک فنرهای دوتایی کمک می‌کنند که خودرو در بدترین کوهستانها تعادل خود را حفظ کند.

موتور چهار لیتری توربوشارژ دو کمپرسور این خودرو 416 اسب بخار نیروی سرکش را به همراه 450 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که بوسیله یک گیربکس هفت دنده اتوماتیک روانه تمام چرخ‌ها می‌شود.

گشتاور موتور بصورت مساوی بین چرخهای جلو و عقب تقسیم می‌شود ولی سه دیفرانسیل قفل شونده تضمین میکنند که حرکت رو به جلو به بهترین نحو انجام خواهد شد.

طراحان G550 زیاد از شکل و شمایل نمادین کلاس G که طی سه دهه گذشته ادامه داشته دور نشده اند اما طراحی داخل خودرو به روز و مدرن شده و تازه ترین فن آوری های مرسدس را در کنار یک سیستم سرگرمی هشت اینچی در اختیار راننده قرار می‌دهد.

قیمت این آفرود واقعی در زمان ورودش به بازار در سال 2017 اعلام خواهد شد ولی خریداران قطعا باید منتظر یک افزایش قیمت نسبت به قیمت 119 هزار و 900 دلاری G550  معمولی باشند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط