فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل ونقل و پایانه های استان همدان خبر داد

جابجایی یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان

عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان همدان گفت: از ابتدای امسال یک میلیون و ۱۳۹ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری استان به مناطق مختلف کشور جابجا شدند.

جابجایی یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، محمد سرگزی صبح شنبه در جمع کارکنان پایانه حمل و نقل همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 139 هزار مسافر در استان جا به جا شدند و این در حالیست که سال قبل یک میلیون و 434 هزار نفر با ناوگان عمومی سفر کرده اند.

    وی گفت: اختلاف تعداد مسافران در سال جدید نسبت به سال گذشته در استفاده از سواری های شخصی بوده است.

    وی افزود: این تعداد مسافر در سال جدید  در قالب 102 هزار سفر با اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به بخش‌های تابع استان و برون استانی ثبت شده است.

    وی عنوان کرد: در فروردین و اردیبهشت سال جاری به ترتیب 546 هزار مسافر در قالب 48  هزار سفر و 593 هزار مسافر در قالب 54 هزار سفر صورت گرفته است که در دو ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل با اختلاف تعداد مسافران مواجه شدیم که این امر به علت مسافرت های انجام شده با سواری شخصی است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان همدان با اشاره به تفکیک سفرهای انجام شده از ابتدای سال جاری در شهرستان ها، اظهار داشت: آمار سفر و مسافر طی دو ماه اول سال جاری 52 هزار و 63 سفر در شهرستان همدان، 9 هزار و 47 سفر در شهرستان ملایر، 7 هزار و 54 سفر در شهرستان نهاوند و 5 هزار و 51 سفر در شهرستان تویسرکان بوده است

    وی افزود: تعداد سفر در شهرستان های دیگر استان نیز  4هزار و 28 سفر در شهرستان اسدآباد، 7 هزار و 9 سفر در شهرستان کبودراهنگ، 2 هزار و 63 سفر در شهرستان رزن، 10 هزار و 97 سفر در شهرستان بهار و یک هزار و 41 سفر در شهرستان فامنین بوده است.

    سرگزی تعداد جابه جایی مسافر طی دو ماهه اخیر در شهرستان همدان را 623 هزار نفر دانست و گفت: همچنین 117 هزار مسافر در شهرستان ملایر، 9 هزار مسافر در شهرستان نهاوند، 47 هزار مسافر در شهرستان اسدآباد، 56 هزار مسافر در شهرستان تویسرکان، 129 هزار مسافر در شهرستان کبودراهنگ، 25 هزار مسافر در شهرستان رزن، 58 هزار مسافر در شهرستان بهار و 15 هزار مسافر در شهرستان فامنین در طی دو ماهه سال جاری جا به جا شدند.

    وی با بیان اینکه تلاش به منظور جذب سرمایه استانی برای نوسازی ناوگان عمومی مسافربری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تلاش برای حذف سواری‌های پلاک شخصی بین شهری و گسترش فرهنگ استفاده از سواری‌های عمومی بین شهری در استان مدنظر قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو