فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

هفتاد سال با مرسدس E کلاس

عصر خودرو- دویست و نود و ششمین شماره هفته‌نامه خودروامروز، با تازه ترین شماره ضمیمه موتورسیکلت خودروامروز در قالب ضمیمه ۱۶ صفحه‌ای خودروامروز+، منتشر شد.

هفتاد سال با مرسدس E کلاس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شماره، شش نسل از سدان های لوکس هزاره دوم مرسدس به خط شده اند تا نظاره‌گر مسیری باشیم که مرسدس را از 170 دهه 1950 میلادی به نسل جدید E کلاس رسانده است. صفحه گزارش این هفته، رالی شیراز اختصاص یافته و در روایت هفته، در مطلبی جامع، از وضعیت فعلی بازار خودرو می گوییم و رکودی که باعث شده حتی خودروسازان از اجرای مصوبه شورای رقابت برای گرانی خودرو سر باز زنند. در این صفحه همچنین از آغاز تحویل اولین سری از لیفان 820 های تولیدی کرمان‌موتور به خریداران می خوانید.
    در صفحه آپشن و قطعات، به بررسی تکنولوژی های جدیدی پرداخته ایم که ماجیکار قرار است در ایران عرضه کند. و گفتگویی داریم با مدیرعامل پارس‌قطعه، عرضه کننده قطعات فابریک رنگی بدنه انواع خودرو. صفحه آچار، انواع کمک‌فنر و کاربرد آن در خودرو را مورد بررسی قرار داده و در آن، با مباحث جابجایی تایر ها، کاربرد رول‌بار و رول‌کیج در خودرو و کارتر پیشرانه بیشتر آشنا می شوید. این هفته در آیینه‌بغل در گذر زمان، به روز هایی رفته ایم که ماستنگ در ایران تنها 48 هزار تومان قیمت داشت. و در کنار آن، به معرفی برخی از موفق ترین خودرو هایی پرداخته ایم که با الهام از گذشته طراحی شده اند. صفحه ماشین سنگین را نیز این هفته به برند SISU فنلاند و آشنایی با محصولات آن در آستانه ورود به ایران اختصاص داده ایم. مرور جامع گران‌پری موناکو، بررسی دور دوم مسابقات فرمولا دریفت، آزمایش رانندگی مزدا RX8 در ترکیه، معرفی تازه های جهان خودرو و آشنایی با اصول نرم راندن در رانندگی نیز از دیگر مطالب خواندنی این شماره از هفته‌نامه خودروامروز هستند.
    این هفته، ضمیمه 16 صفحه ای "خودروامروز+" هفته‌نامه خودروامروز به هشتمین شماره ضمیمه موتورسیکلت خودروامروز، ویژه بهار 95 اختصاص یافته است. با تیتر یک جلد این شماره، به علاقه جالب‌توجهی پرداخته ایم که بزرگترین سازندگان خودرو های لوکس آلمانی به صنعت موتورسیکلت دارند و اینکه این تعامل خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت، چه نفعی برای آنها در پی دارد. در ادامه، با تست فنی موتورسیکلت یاماها MT07، شاهکار کمپانی پرآوازه یاماها را به چالش خواهیم کشید و در صفحه ماکت بازی نیز 11 ماکت جذاب و خوش قیمت را برای بررسی و خرید معرفی می کنیم. در صفحه دوچرخه نیز گزارشی از بازار دوچرخه‌های 1 تا 2 میلیون تومانی می خوانید.
    در این شماره، موتور های پالس و آپاچی، دو فرمانروای حال حاضر بازار را در صفحه موتورسیکلت‌های شهری رو در روی هم قرار داده ایم و بهترین موتورسیکلت‌های 3 چرخ کشور مورد بررسی قرار داده ایم. همچنین اگر قصد خرید موتورسیکلت شهری دارید و در انتخاب حجم‌های 125، 150 و یا 200 سی‌سی مردد هستید، این صفحه را از دست ندهید. در صفحه تکنولوژی‌های برتر، ضمن بررسی عملکرد سامانه‌های توربو در موتورسیکلت‌های غول آسا، فراموتورسیکلتی را معرفی کرده ایم که از قلب تپنده مازراتی نیرو می گیرد. صفحه بازار را نیز به لیستی کامل از آخرین قیمت انواع موتورسیکلت نو و کارکرده در کشور، به تفکیک کلاس و مدل اختصاص داده ایم.
    تحلیل فنی آینده تولید موتورسیکلت در کشور به بهانه ممنوعیت تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری، بررسی وضعیت بازار زیر زمینی خرید و فروش موتورسیکلت‌های ممنوعه، معرفی قوی‌ترین تریل ساخت صنایع داخلی و بهترین تریل های مونتاژ کشور، بررسی یکی از بهترین مینی‌کراس های ایران، معرفی و بررسی اولین موتورسیکلت انژکتوری مختص کار در ایران، مقایسه سه موتورسیکلت طرح ویو ارزان قیمت بازار، گشتی در بازار لوازم یدکی طرح ویوهای موجود در بازار و معرفی تنها موتورسیکلت برقی کاملاً بومی طراحی شده به نام E-Run نیز از دیگر مطالب خواندنی ضمیمه بهار 95 موتورسیکلت خودروامروز هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو