فونیکسریمکسبهتام

با همکاری شرکت رنو پارس و با هدف معرفی توانمندی‌های صنعت قطعه‌سازی کشورمان برگزار خواهد شد

همایش قطعه سازان ایرانی در مرکز فنی– مهندسی شرکت رنو فرانسه

عصر خودرو- شرکت رنو پارس برای معرفی بهتر توانایی‌های صنعت خودرو در ایران قصد دارد نمایشگاهی از توانمندی‌های برترین قطعه سازان ایرانی را در محل مرکز فنی – مهندسی شرکت رنو فرانسه برگزار کند.

همایش قطعه سازان ایرانی در مرکز فنی– مهندسی شرکت رنو فرانسه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اعلام رنو پارس، در برنامه‌ای که به‌صورت ویژه برای قطعه سازان ایرانی در نظر گرفته شده است، 25 قطعه ساز برتر زنجیره تامین رنو در ایران طی برنامه‌ای دو روزه در مقر رنو در فرانسه و در قالب نمایشگاهی، توانمندی‌های خود را در این مرکز و با حضور مدیران ارشد سازمان خرید رنو- نیسان (RNPO) و واحد مهندسی رنو عرضه خواهند کرد. در این برنامه که برای روزهای 12 و 13 خرداد تدارک دیده شده است، گروهی از قطعه سازان برتر ایران همچون گروه عظام، کروز، اورند پلاستیک، آذین خودرو و ... حضور خواهند داشت.
    طبق برنامه اعلام شده به شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از سوی شرکت رنو پارس، شرکت‌های قطعه ساز در قالب برنامه‌های جنبی، از مرکز فنی- مهندسی رنو TECHNOCENTRE بازدید خواهند کرد تا از نزدیک با فناوری‌های نوین صنعتی شرکت رنو فرانسه در زمینه طراحی خودرو آشنا شوند. همچنین جهت افزایش کارآیی این برنامه و گسترش روابط میان قطعه سازان ایرانی و زنجیره تامین رنو- نیسان، طی روز برگزاری نمایشگاه و در روز بعد از آن، نشست‌ها و جلسات تخصصی میان قطعه سازان ایرانی و مدیران ارشد رنو-نیسان برگزار خواهد شد تا زمینه آشنایی بیشتر قطعه سازان توانمند ایرانی با زنجیره تامین رنو-نیسان فراهم شود.
    پیش از این و در جریان برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی خودرو در اسفندماه سال گذشته، رنو پارس در گردهمایی قطعه سازان خود وعده برگزاری این نمایشگاه را داده بود و به نظر می‌رسد اینک پس از گشایش حاصل شده در صنعت خودرو پس از برجام، شرکت رنو پارس در راستای گسترش برنامه‌های خود در ایران و توانمندسازی قطعه سازان ایرانی و همچنین بهره‌گیری از توان بالای این شرکت‌ها در سطح جهانی، قصد دارد با فراهم آوردن مقدمات اتصال قطعه سازان کشورمان به زنجیره جهانی رنو-نیسان فرصت جدیدی را در اختیار آنان قرار دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو