فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای اسلامی شهر شهریار مطرح کرد:

ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار

عصر خودرو- -عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت:طرح پارکبان از ضروریاتی است که با وجود تصویب شورای شهر شهریار،همچنان با گذشت دو سال اجرایی نشده است.

ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا رضایت با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیری ویژه برای جذب درآمدهای پایدار شهری در شهریار اظهار داشت:دستورکارها و تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده و حتی مصوباتی نیز در این راستا از صحن شورای شهر این منطقه گذشته که طرح پارکبان از نمونه های آن به شمار می رود.

    عضو شورای اسلامی شهریار عنوان کرد:طرح پارکبان دو سال پیش با هدف جذب درآمدهای پایدار از سوی شورای اسلامی شهر شهریار مد نظر قرار گرفت اما با وجود تصویب، پس از گذشت دو سال همچنان اجرایی نشده است.

    رضایت گفت:بدون تردید با عنایت به تراکم و کثرت خودروهای موجود در این شهر، درآمد خوب و مطلوبی از محل استقرار و پارک موقت خودروها به خزانه مدیریت شهری واریز می شد که در نوع خود می توانست قابل توجه محسوب شود.

    عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت:بر اساس تمهیدات اتخاذ شده در این مصوبه، مقرر بود منابع درآمدی پارکبان ها به تاکسیرانی شهریار تزریق شود که با تحقق آن بخشی از نیازهای مالی این حوزه مرتفع می شد.

    رضایت عنوان کرد:امیدواریم اجرای مصوبه با جدیت هر چه بیشتری پیگیری شود و همکاری دستگاه انتظامی در تحقق سیاست های طراحی شده در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

    عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت:با عنایت به پیگیری هایی صورت گرفته، مقرر است این طرح مجددا در قالب لایحه ای به شورای شهر شهریار ارجاع داده شود.

    وی در خصوص محدوده جغرافیایی جانمایی طرح پارکبان در شهر شهریار یادآور شد:آنچه که در طرح پیشین هدفگذاری شده بود مشمول خیابان های دنیا مالی، انقلاب و کرشته شهریار می شد که احتمالا در لایحه جدید نیز مجدا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط