فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هیچ کسی حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.

باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ منصور جمشیدی در جلسه شورای ترافیک استان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص اجرای طرح پارک بان گفت: در یک خیابان 10 بانک یا شرکت وجود دارد و اگر میانگین هرکدام بین 30 تا 40 کارمند داشته باشند، مردم و کارکنان برای پارک خودرو دچار مشکل می شوند.

    وی با بیان اینکه طرح پارکبان در همه استان ها اجرایی شده و طرح بسیار خوبی است، افزود: مشکل پارک خودرو تلنگری به سازمان ها و ادارات است تا از وسایل نقلیه عمومی برای سرویس کارکنان به منظور ایاب و ذهاب آنها استفاده کنند.

    سرهنگ جمشیدی در خصوص افراد پارکبان عنوان کرد: صلاحیت ترافیک صنوف برعهده شهرداری و راهور است و اگر مکاتبه و به ما اعلام شود حتما با شهرداری همراهی و با افراد متخلف برخورد می کنیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان، گفت: هیچ کسی حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و آن را برای صنفی خاص بداند؛ باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط