فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری زنجان:

طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود

عصر خودرو- زنجان-معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری زنجان از اجرای طرح پارکبان مکانیزه در زنجان خبر داد.

طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سمانه شاددل از اجرای طرح پارک بان مکانیزه در زنجان خبر داد و افزود: این طرح از چند روز گذشته شروع شده و مردم رضایت کامل از اجرای این طرح دارند.

    وی اظهار کرد: در این طرح زمان تردد خودرو و خروج و پلاک خودرو آنلاین ثبت شده و این خودرو روی سنسورها قرار گرفته و در 200 نقطه ثبت شده به پارکبان ارسال می شود و از طریق کارت شهروندی هزینه پارکینگ حساب می شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری زنجان گفت: با اجرای طرح پارکبان به صورت مکانیزه بخشی از مشکلات پار کینگ در معابر شهری را حل می کند.

    شاددل تاکید کرد: این طرح در سه مرکز پرتردد شهر زنجان اجرا می شود و در مراحل بعدی در تمام معابر شهر زنجان اجرا خواهد شد و در این میان جلوی بسیاری از مشکلات هم گرفته می شود.

    وی گفت:  بیش از 270 هزار دستگاه خودرو پلاک زنجان در سطح شهر زنجان تردد می کنند و در استان زنجان تعداد خودروها با توجه به نسبت جمعیت استان زنجان زیاد است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری زنجان ابراز کرد: در استان زنجان به ازاء هر خانواده بیش از سه تا چهار دستگاه خودرو وجود دارد که تردد این تعداد خودرو در شهر باعث ایجاد ترافیک شدید می‌شود و شهروندان زنجانی حتی برای خرید بسیار جزئی هم با خودرو شخصی در مرکز شهر تردد کرده و به صورت دوبل  در خیابان ها پارک کنند که این خود یک معضل و مشکل جدی برای ترافیک شهر زنجان است.

    شاددل افزود: در برخی مواقع شاهد تردد خودرهای تک سرنشین در هسته مرکزی شهر هستیم و این عاملم هم در زمینه ایجاد ترافیک شدید است و شهروندان زنجان کمتر از وسایط نقلیه عمومی استفاده می کنند.

    وی یاد آورشد: زنجان پارکینگ مناسبی  ندارد و باید مردم اذعان داشته باشند که ازخودرو عمومی برای تردد استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو