فونیکسریمکسبهتام

نوویتک تورادو لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه

عصر خودرو: از نظر عملکرد فنی، نوویتک تورادو اونتادور سوپرولوچه با توجه به تغییرات صورت گرفته توانایی تولید ۷۸۵ اسب بخار نیرو را دارد که ۳۵ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد این خودرو است.

نوویتک تورادو لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصرایران، نوویتک یکی از برترین نام ها در دنیای تیونینگ خودرو محسوب می شود و تخصص ویژه ای بر هرچه سریعتر ساختن ابرخودروهای سریع دارد. این شرکت طی یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه رفته است که به خودی خود سوپراسپرتی توانمند محسوب می شود.

شرکت آلمانی نوویتک با افزودن ویژگی های آیرودینامیک به بدنه افزایش عملکرد خودرو نیم میلیون دلاری اونتادور سوپرولوچه را ممکن ساخته است. افزودن ورودی های هوا به درپوش پیشرانه به کاهش نیروی رو به بالا روی محور جلو کمک کرده است و این فرصت برای پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی نیز فراهم شده تا عملکرد بهتری داشته باشد. از دیگر ویژگی های آیرودینامیک افزوده شده می توان به تیغه مرکزی جدید در قسمت جلو، اسپویلر دو قسمتی جلو، زیر رکابی های جدید کناری، ورودی های هوا در پشت سقف، باله بزرگ عقب و دیفیوزر عقب که لوله اگزوزهای سه گانه را در خود جای داده اند، اشاره کرد.

مهندسان نوویتک تورادو که شاخه تیونینگ خودروهای لامبورگینی شرکت نوویتک محسوب می شود با بکارگیری رینگ های آلیاژی ساخت شرکت ووسن که دارای بازوهایی به شکل حرف Y انگلیسی و تک قفل مرکزی است، هرچه بیشتر بر زیبایی های این خودرو در نمای جانبی افزوده اند. اندازه رینگ های بکار گرفته شده برای چرخ های جلو 20 اینچ و برای چرخ های عقب 21 اینچ است.

از نظر عملکرد فنی، نوویتک تورادو اونتادور سوپرولوچه با توجه به تغییرات صورت گرفته توانایی تولید 785 اسب بخار نیرو را دارد که 35 اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد این خودرو است. درباره قیمت این خود اطلاعاتی منتشر نشده اما اگر در پی سوپراسپرتی با برچسب قیمت بیش از 500 هزار دلار هستید، بدون تردید اونتادور جدید نوویتک تورادو می تواند یکی از گزینه های اصلی در فهرست شما باشد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو