فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی روز «برات» در خراسان جنوبی اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز برات در شهرستان بیرجند خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز «برات» در خراسان جنوبی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا رضائی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که شهروندان بیرجندی طبق روال همه ساله در روز 14 شعبان «روزبرات» شنبه اول خرداد از ساعت هفت صبح جهت زیارت اهل قبور به مزارشهداء و بهشت متقین مراجعه می‌نمایند و به منظور تأمین نظم و امنیت در سطح شهرستان بیرجند محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

    وی گفت: به کلیه شهروندان توصیه می‌شود از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسائل نقلیه عمومی به مزار شهدا مراجعه کنند و آن دسته از شهروندانی که قصد دارند از وسیله نقلیه شخصی استفاده نمایند می‌توانند از مسیرهای:

    الف- شمال شهر: از بلوار جوادیه و بلوار پیامبر اعظم وارد مزار شهدا شده و خودروهای خود را در پارکینگ ضلع شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبر اعظم (ص) پارک کنند.

    این دسته از شهروندان می‌توانند از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع جنوبی بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز استفاده نمایند.

    ب- جنوب شهر: ازبلوار پیامبر اعظم (ص) -تقاطع عباس آباد وارد مزار شهدا خواهند شد.

    این دسته از همشهریان می‌توانند خودروهای خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی و امتداد رودخانه پارک کنند. (پارکینگ شماره 1-2-3-4-5)

    ج-هسته مرکزی شهر: از خیابان انقلاب و جمهوری-میدان امام حسین (ع) وارد مزار شهدا شده و در محوطه باز مزار شهدا و پارکینک ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه خودروهای خود را پارک کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از شهروندان خواست همچون گذشته همکاری لازم با عوامل پلیس راهور داشته باشند و تاکید کرد: جهت رفاه حال خود و سایر شهروندان خودروهای خود را به صورت منظم و به صورتی که سد معبر ایجاد نشود پارک کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو