فونیکسریمکسبهتام

نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد

عصر خودرو- یک مسئول کفن و دفن که برای انتقال یک جنازه به ایتالیا فرستاده شده بود در راه ماشین نعش کشی را با جنازه داخل آن گم کرد.

نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مسئول کفن و دفن که برای انتقال یک جنازه به ایتالیا فرستاده شده بود در حالی که در راه برای استراحت و خوردن غذا ایستاده بود ماشین نعش کشی را با جنازه داخل آن گم کرد.

    این جنازه قرار بود از ایتالیا به سرزمین مادری‌اش یعنی لهستان منتقل شود.

    نعش کش تصمیم گرفت که برای خوردن غذا در مونیخ توقف کند تا خستگی سفر را از تن به در کند اما هنگامی که بازگشت مرسدس بنز نعش کشی سر جای خود نبود.

    این مأمور انتقال جنازه به پلیس گفت که او مرسدس را نزدیک ایستگاه قطار پارک کرده بود اما هر جا را که می‌گردد نمی‌تواند دقیقا به یاد بیاورد که ماشین کجا بوده است.

    افسران پلیس گفتند که فراموشی این راننده مربوط به مصرف زیاد الکل بعد از وعده‌ای است که خورده است.

    ماجرای ماشین نعش کش گمشده + تصاویر

    پس از جستجوهای زیاد پلیس و انتشار شماره پلاک این نعش کش در سطح شهر، پلیس موفق شد که این نعش کش را 24 ساعت پس از گم شدن آن پیدا کند.

    این خودرو نزدیک رودخانه آیسار پارک شده بود و اصلا جایی نزدیک ایستگاه قطار نبوده است. از خوش‌شانسی این نعش کش بود که جنازه داخل خودرو بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط