فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:

۴ نفر در اثر حوادث خودرویی در اهواز مصدوم شدند

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه حادثه خودرویی به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی این سازمان گزارش شد.

۴ نفر در اثر حوادث خودرویی در اهواز مصدوم شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: آتش نشانان با معدل زمانی سه دقیقه در محل حوادث حاضر شدند و به طور کلی سه حادثه مذکور را با هشت خودرو آتش نشانی شامل امداد و نجات و اطفاء حریق در قالب سه تیم عملیاتی امداد رسانی کردند.

    وی افزود: در حادثه اول چهار خودرو آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل هفتم از سمت مرقد علی ابن مهزیار به سمت کیانپارس اعزام شدند که در این حادثه چهار خودرو به یکدیگر برخورد کرده و دو نفر با جنسیت مذکر مصدوم شده بودندکه شدت ضربه به افراد در این حادثه امداد رسانی را برای آتش نشانان دشوار تر می کرد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان توانستند همزمان با ایمن سازی محل عبور خودرو ها، برق هر چهار خودروی مصادف شده را قطع کرده و به خروج با احتیاط و ایمن آسیب دیدگان و همینطور سرنشینان دیگر از خودرو اقدام کنند و طی عملیاتی حدوداً یک ساعته ماموریت خود را به پایان برسانند.

    حق شناس گفت: آتش نشانان دو فرد مجروح را پس از خروج از خودروها به منظور مداوا به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.
    وی ادامه داد: در دو حادثه دیگر که یکی در جاده عبوری به سمت روستای دغاغله و دیگری در منطقه کوت نواصر رخ داد در هر کدام یک نفر مصدوم شد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز توضیح داد: علت جراحت افراد در دو حادثه اخیر متفاوت بود. در یکی از حوادث سرعت غیر مجاز خودروی مگان و برخورد با جدول حاشیه خیابان باعث واژگونی و صدمه به راننده شده و در حادثه دیگر در اثر نشت بنزین خودرو پراید راننده 34 ساله صدمه دید و خودروی آن 80 درصد دچار حریق شد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط