فونیکسریمکسبهتام

تصادف موتورسیکلت در قم جان ۳ نفر را گرفت

عصر خودرو- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت سه موتورسیکلت سوار در حوادث ترافیکی ۷۲ ساعت گذشته قم خبر داد.

تصادف موتورسیکلت در قم جان ۳ نفر را گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث شاخص سه روز گذشته در قم اظهار داشت: برخورد 2 موتورسیکلت در بلوار یادگار امام یک فوتی که آقای 32 ساله بود و 2 مجروح برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

    وی گفت: مقابل بوستان هاشمی برخورد موتورسیکلت با خودرو باعث مرگ آقایی 20 ساله شد که بلافاصله مأموران اورژانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان این حادثه را به مرکز درمانی انتقال دادند.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: در بلوار پیامبر اعظم(ص) سقوط از موتورسیکلت یک کشته در محل حادثه و یک مجروح بدحال برجای گذاشت که بلافاصله مأموران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

    وی اظهار کرد: تصادف موتورسیکلت با تراکتور در جاده قدیم قم - تهران یک مجروح بسیار بدحال با قطع پا و یک مجروح با شکستگی‌های متعدد برجای گذاشت.

    حسنی با بیان اینکه از هشت صبح روز گذشته بالگرد اورژانس در 2 پرواز سه مجروح را به مرکز درمانی انتقال دادند، افزود: 2 نفر بر اثر تصادف موتورسیکلت در جاده قدیم قم - تهران مجروح شدند، همچنین در جاده طایقان برخورد عابر پیاده با لیفتراک منجر به مجروح شدن فردی شد که علاوه بر ضربه به سر دچار شکستگی‌های مختلف شده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط