فونیکسریمکسبهتام

سلامت روانی افرادی که از چراغ‌ قرمز عبور کنند باید توسط پزشکی قانونی تایید شود

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: سلامت روانی رانندگانی که در استان چراغ‌ قرمز را رد کنند باید توسط پزشکی قانونی تأیید شود، چون اعتقاد داریم این کار از یک فرد سالم اتفاق نمی‌افتد.

سلامت روانی افرادی که از چراغ‌ قرمز عبور کنند باید توسط پزشکی قانونی تایید شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نیشابور در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابوری اظهار کرد: آرامش امروز کشور ما نتیجه خون شهدای ما از سال 42 است.

    بهمن امیری‌مقدم با اشاره به شهدای مدافع حرم و سردار سرتیپ شهید محسن قاجاریان، ادامه داد: این شهدا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند و حقیقتاً شهدای مظلومی هستند.

    وی با اشاره به برجام و مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: مقام معظم رهبری گفتند که مذاکره انجام شود ولی به نتیجه آن خوش‌بین نیستند و واقعیت هم همین است که واقعاً در عمل اتفاقی نیفتاده و فقط بر روی کاغذ آمده است.

    امیری مقدم با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در سوره انفاق، هفت راه برای ایجاد امنیت آمده است که با رعایت آن می‌توانیم امنیت جامعه را برقرار کنیم.

    وی تأکید کرد: ذکر خدا، اطاعت از رسول الهی و ولی امر او که در دفاع مقدس آن را در روحیه رزمندگانمان دیدیم امروز نتیجه‌اش امنیت و اقتدار ما شده است.

    فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تأکید کرد: در حال حاضر نیز با ایستادن در برابر دشمنان و با یاد خدا توانستیم توفیق‌های بسیار زیادی داشته باشیم و قدرت موشکی ما قسمتی از آن توفیقات است.

    وی خاطرنشان کرد: عدم اختلاف بین مسلمین نیز عامل مهمی برای ضربه زدن به ماست و امروز آل سعود که همان آل یهود است در حال از بین بردن ریشه اسلام از طریق نفاق است.

    امیری مقدم با اشاره به حوزه انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در سال گذشته میزان جرائم نیشابور کاهش 14 درصدی داشته است و یکی از دلایل آن افزایش نگهبان محله است.

    وی با اشاره به طرح نگهبان محله تصریح کرد: نیشابور در کاهش جرائم رتبه دوم را دارد و بااهمیت به نگهبان‌های محله می‌توان این میزان را کاهش بیشتری داد.

    فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته 20 هزار پرونده از نیروی انتظامی به دادگستری شهرستان نیشابور ارجاع شده است.

    فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اجرای مشاوره در کلانتری‌های نیشابور گفت: بیش از 75 درصد از پرونده‌هایی که با مشاوران ما صحبت شده است به مصالحه ختم شده که این کمک بزرگی به دادگستری خواهد بود.

    فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: احداث کلانتری 14 معصوم نیشابور که مصوبه دارد هرچه سریع‌تر باید شروع به ساخت شود و ما در استان با تمام قوا از احداث آن حمایت می‌کنیم.

    امیری مقدم تأکید کرد: در استان هرکسی که چراغ‌قرمز را رد کند باید پزشک قانونی سلامت روان وی را تأیید کند و جلسه مشاوره با روانشناس برود چون اعتقاد داریم این کار از یک فرد سالم اتفاق نمی‌افتد.

    در ادامه این مراسم فرماندار نیشابور گفت: مردم سرمایه‌های اصلی این مملکت هستند و خوشبختانه با فضای خوب کشور اقتدار ما نیز در جهان هرروز بیشتر می‌شود.

    غلامحسین مظفری تصریح کرد: پاسگاه برزنون از 18 سال گذشته باوجود مصوبه هنوز راه نیفتاده و کلانتری 14 معصوم نیز مشکل دیگری است که به همین میزان معطل است.

    وی ادامه داد: نیشابور به ظرفیت یک استان است و به لحاظ ساختاری دچار مشکل هستیم که این باعث گرفتاری‌های زیادی در شهر ما شده است.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تأکید کرد: واقعاً وضعیت نیشابور در بخش انتظامی ضعیف است و کاهش جرائم فقط به‌واسطه جان‌فشانی نیروها و همکاران نیروی انتظامی است.

    مظفری اظهار کرد: ما اعتقاد داریم بخش زیادی از مشکلات مشهد را می‌تواند نیشابور به دوش بکشد به شرطی که امکانات لازم فراهم شود.

    در پایان این مراسم اکبر آقا بیگی به مدت سه سال به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور معرفی و سید حسن حسینی نیز به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط