فونیکسریمکسبهتام

۳ کشته و یک مجروح در برخورد سه دستگاه خودرو در " زنجان "

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان از وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در اتوبان " زنجان – تبریز " خبر داد و گفت : در این حادثه دلخراش سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

۳ کشته و یک مجروح در برخورد سه دستگاه خودرو در " زنجان "
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل  از خبرآنلاین ، سرهنگ "علی اصغر شیر محمدی " اظهار داشت: ماموران پلیس راه اتوبان "زنجان-تبریز" از برخورد سه دستگاه خودرو در کیلومتر 69 ،لاین شمالی اتوبان " زنجان- تبریز " مطلع و فورا به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل با صحنه دلخراشی مواجه که در این حادثه یک دستگاه کامیون ولوو با یک دستگاه وانتنیسان که در حاشیه جاده توقف کرده بود برخورد و یک دستگاه کامیون بنز، نیز با کامیون ولوو برخورد کرده بود .

    رئیس پلیس راه استان زنجان با اعلام اینکه این حادثه باعث آتش سوزی شده و کامیون ها در آتش سوخته بودند گفت :در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

    شیر محمدی در ادامه بیان داشت: کارشناسان پلیس راه، در بررسی های اولیه علت این حادثه را "عدم توجه به جلو راننده کامیون ولوو ناشی از خستگی و خواب آلودگی" اعلام کرده اند.

    این مقام انتظامی اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگر که روز گذشته در محور"دندی- زنجان" به وقوع پیوست، یک دستگاه آمبولانس به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد که در اثر این حادثه، راننده و سرنشین پژو 405جان خود را از دست دادند.
    رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط