فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده های ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۷۰ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده های استان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی منجر به جرح در راه های این استان نیز ۱۰ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۷۰ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده های ایلام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری گفت: از آغاز تعطیلات نوروز 95 تاکنون حوادث رانندگی منجر به جرح در راه های این استان نیز 10 درصد در مقایسه با نوروز پارسال کاهش داشته است.

    وی با بیان اینکه اکنون ترافیک روان در جاده های استان حاکم است و هیچ مشکلی در زمینه تردد وسایل نقلیه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به پایان بودن تعطیلات نوروزی از همه رانندگان وسایل نقلیه به ویژه مسافران درخواست داریم با احتیاط و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها رانندگی کنند.

    رئیس پلیس راه ایلام افزود: خوشبختانه نوروز امسال با وجود افزایش چشمگیر تردد خودرویی و استقبال گردشگران غیربومی از جاذبه های این استان در مقایسه با نوروز سال گذشته، تاکنون حادثه مهم رانندگی در راه های استان نداشته ایم.

    سرهنگ ناصری تاکید کرد: جاده ایلام - مهران به سبب مسیر تردد زوار عتبات عالیات عراق و کاروان های راهیان نور و همچنین وجود جاذبه های گردشگری زیبا، پر تردد ترین و شلوغ ترین راه استان ایلام به شمار می رود.

    وی ادامه داد: پس از آن، بیشترین تردد مربوط به راه ایلام - دره شهر به عنوان مسیر هدف گردشگری است که از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون این راه یکی از مسیرهای عمده و اصلی گردشگران و مسافران نوروزی استان بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو