فونیکسریمکسبهتام

صبح امروز در آزادراه اصفهان به دلیجان رخ داد

واژگونی اتوبوس ۲۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

یک مسافر جان خود را از دست داد

عصر خودرو- سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بامداد امروز در کیلومتر ۸ آزادراه اصفهان به دلیجان خبر داد و گفت: ۲۱ نفر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک مسافر نیز جان خود را از دست داد.

واژگونی اتوبوس ۲۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سیدمصطفی مرتضوی با اشاره به حادثه جاده‌ای واژگونی اتوبوس در کیلومتر 8 آزادراه اصفهان به دلیجان گفت: 22 نفر در اثر این تصادف دچار حادثه شدند.

    وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 1 و 17 دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوسته است، افزود: 21 نفر از مسافران مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات خطارنشان کرد: 7 نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر و 14 نفر نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده همچنین نیروهای امدادی موفق به رهاسازی در این حادثه شده‌اند.

    مرتضوی در ادامه به عملیات ساحلی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی روز گذشته دو خواهر را که در حال غرق شدن در دریای رمین چابهار بودند نجات داده و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

    وی در پایان گفت: یک کودک 6 ساله نیز ساعت 17 و 45 دقیقه روز گذشته در پارک ساحلی شهر بنک در کنگان نیز در حال غرق شدن بوده که نیروهای امدادی وی را از مرگ حتمی نجات داده و پس از انجام اقدامات اولیه وی را تحویل خانواده‌اش دادند.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط