فونیکسریمکسبهتام

احیای لامبورگینی میورا در ۵۰ سالگی!

عصر خودرو: لامبورگینی به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت مدل افسانه ای میورا SV، یک نسخه از این خودرو را برای نمایش در بلونیا، بازسازی و احیا کرد.

احیای لامبورگینی میورا در ۵۰ سالگی!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵:۰۰
  • احیای لامبورگینی میورا در 50 سالگی!
  • احیای لامبورگینی میورا در 50 سالگی!
  • احیای لامبورگینی میورا در 50 سالگی!
  • احیای لامبورگینی میورا در 50 سالگی!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، بخش تاریخی پولواستریکو در شرکت لامبورگینی، این خودرو را به زیبایی هرچه تمام تر بازسازی کرده و میورا SV به مجموعه لامبورگینی در مقر این شرکت در سنت آگاتا بلونیا اضافه خواهد شد. این اولین پروژه بازسازی و احیا توسط این بخش است.

میورا در واقع یک مدل پیش تولید است که در سال 1971 در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد. در این خودرو قطعاتی از میورا S و یک سری قطعات جدید در کنار هم نسخه تولیدی میورا SV را تشکیل داده اند.
لامبورگینی روی احیای این خودرو و بازگرداندن آن به شکل اولیه تمرکز و وقت زیادی را صرف کرده است. موتور V12 و گیربکس دستی پنج دنده این خودرو به طور کامل بازسازی شده و صندلی ها با چرم قهوه ای روشن بازسازی شده اند.

انریکو مافئو رئیس پولواستریکو در یک بیانیه رسمی اعلام کرد: امسال لامبورگینی میورا 50 ساله می شود. این خودرو نه تنها جذابیت نمادین میورا را به عنوان پیشرو خودروهای سوپراسپورت امروزی نشان می دهد، بلکه نمونه کاملی از تخصص پولواستریکو در احیای هنرمندانه خودروهای لامبورگینی است.

اگر شما هم یک لامبورگینی میورا دارید آن را برای پولواستریکو بفرستید تا متخصصان این شرکت شکوه سابق را به آن بازگردانند.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط