فونیکسریمکسبهتام

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در یک سانحه رانندگی جان باخت

عصر خودرو- معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در یک سانحه رانندگی در محور فهرج - بم جان خود را از دست داد.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در یک سانحه رانندگی جان باخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، شهربانو جعفری به همراه همسر و دو فرزندش به منظور انجام ماموریت شب گذشته عازم بندرعباس بود که در حوزه شهرستان فهرج حوالی اثر تاریخی میل نادری دچار سانحه رانندگی شد.
    وی ضمن پرت شدن از خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی و ضربه وارد شده به ناحیه سر در دم جان سپرد.
    دختر وی نیز که از ناحیه دست آسیب دیده بود پس از انتقال به بیمارستان پاستور بم و مداوای اولیه به همراه پیکر مرحومه جعفری به استان سیستان و بلوچستان منتقل شد.
    محل وقوع حادثه خودرو معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، نقطه ای حادثه خیز است و علیرغم وجود پیچ های متعدد فاقد علائم هشدار دهنده کافی است.
    شهرستان فهرج در حدفاصل شهرستان بم و استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و به عنوان آخرین شهر منطقه شرق استان کرمان محسوب می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط