فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی‌و‌درآمد سازمان تامین اجتماعی تشریح کرد:

جزئیات مشکل قطع بیمه تعدادی از تاکسیرانان

عصر خودرو- معاون فنی‌و‌درآمد سازمان تامین اجتماعی جزئیات مشکل قطع بیمه تعدادی از تاکسیرانان را تشریح کرد.

جزئیات مشکل قطع بیمه تعدادی از تاکسیرانان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خورو» به نقل از تسنیم، محمدحسن زدا در پاسخ به سوالی در خصوص مشکل بیمه‌ای تعداد از تاکسیران‌ها، اظهار داشت: این موضوع بستگی به دو حالت دارد: یک زمان سازمان تامین اجتماعی به طور مثال به دلیل نداشتن اعتبار تصمیم می‌گیرد تاکسیران جدید بیمه نکند اما یک زمان تاکسیرانی مشکل ایجاد می‌کند.

    وی ادامه داد: در حال حاضر قراردادهایی باچند شرکت به عنوان کارگزاران برای پرداخت حق بیمه و ارائه لیست بیمه تاکسیران‌ها منعقد شده که آنها به عنوان کارفرما حق بیمه را دریافت و به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کنند. این شرکت‌ها نقش واسطه بین سازمان تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی پیدا کرده‌اند و در برخی موارد حق بیمه را با تأخیر به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کنند، از جایی که تمام اقدامات در سازمان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود وقتی لیست بیمه و حق بیمه به موقع به سازمان نرسد به طور اتوماتیک مشکل بیمه‌ای ایجاد می‌شود.

    معاون فنی‌و‌درآمد سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به هیچ وجه مشکلی در رابطه با بیمه تاکسیرانان ندارد و این مشکلات باید از جانب شرکت‌های کارگزار واسط حل شود.

    وی افزود: در حال حاضر با سازمان تاکسیرانی در حال مذاکره هستیم و پیشنهاداتی برای حل این مشکل به آنها ارائه دادیم. بدهی این شرکت‌های کارگزار به تامین اجتماعی زیاد شده ما پیشنهاد تقسیط بدهی به شرط پرداخت به‌روز برای ماه‌های جاری و آتی را به آنها دادیم و امیدواریم این مشکلات به زودی حل شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو