فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور خبر داد:

توقیف ۵ هزار گواهینامه در سال ۹۴

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از توقیف ۵ هزار گواهینامه در سال ۹۴ خبر داد و گفت: خط قرمز پلیس همواره برای رانندگان متخلف سرعت غیر مجاز، ‌سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ است و به رانندگان حادثه ساز هشدار می‌دهیم در صورت تخلف و ایجاد استرس برای دیگران اتومبیل آن‌ها توقیف می‌شود و از ادامه سفر در تعطیلات بازخواهند ماند.

توقیف ۵ هزار گواهینامه در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار مهری در حاشیه یازدهمین همایش روسا و مدیران نیروی انتظامی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تعطیلات نوروز 95 برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد و یکی از این اقدامات که برای اجرایی شدن از اول اسفند ابلاغ شده است با توجه به خرید‌های شب عید طرح‌های ویژه ترافیکی و برای مناطق بازار و معابر شهری است که تا پایان اسفند ادامه دارد.

    وی ادامه داد: توصیه ما به خانواده‌ها این است که خرید‌های خود را که قبل از نوروز انجام می‌دهند در یک نقطه متمرکز کنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند ، در صورت استفاده از خودوری‌های شخصی این خودرو‌ها را در مکان‌های مناسب پارک کنند.

    رییس پلیس راهور در ادامه اظهار کرد: از اقداماتی که امسال اجرایی می‌شود آماده باش همیاران پلیس است که با همکاری آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و در این راستا این توصیه را به همیاران پلیس داریم که نقش فوق العاده‌ای در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی داشته‌اند و می‌توانند با ادب و احترام همواره نکاتی را که درست است به رانندگان تذکر دهند.

    وی به مسافران نوروزی هشدار داد که در صورتی که در شهر‌های مسافر پذیر استقرار پیدا می‌کنند هموراه اتومبیل‌های خود را در مکان‌های امن و دارای روشنایی پارک کنند و از گذاشتن خود رو‌ها در محیط‌های فاقد روشنایی خود داری کنند.

    سردار مهری تاکید کرد: خط قرمز پلیس همواره برای رانندگان متخلف سرعت غیر مجاز، ‌سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ است و به رانندگان حادثه ساز هشدار می‌دهیم در صورت تخلف و ایجاد استرس برای دیگران اتومبیل ان‌ها توقیف می‌شود و از ادامه سفر در تعطیلات بازخواهند ماند.

    وی با بیان اینکه در سال جاری 5هزار گواهینامه توقیف شده است گفت: توقیف این گواهینامه‌ها به دلایل قانونی بوده است و افرادی که تخلف کرده‌اند باید تا موعد قانونی منتظر باشند تا از گواهینامه آن‌ها رفع توقیف شود و در این مدت حق رانندگی ندارند.

    خوزستان، فارس و سیستان و بلوچستان بیشترین کاهش تلفات حوادث رانندگی 94 داشتند

    سردارمهری با قدردانی از فعالیت‌های پلیس راهور در مورد کاهش تلفات رانندگی گفت: استان‌های خوزستان، فارس و سیستان و بلوچستان بیشترین کاهش تلفات را داشتند و در درون شهری نیز تهران بزرگ، تهران غرب و شرق رتبه‌های بر‌تر را کسب کردند.

    وی در ادامه بیان کرد: در حوزه برون شهری استان‌های فارس و چهار محال بختیاری در زمینه تعداد کشته‌های رانندگی موفق‌تر عمل کردند و از بر‌ترین‌ها بودند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم