فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی هفته دوم اسفند ماه اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی هفته دوم اسفند ماه را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی هفته دوم اسفند ماه اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز از ساعت 14 روز جمعه هشتم آبان ماه به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
    محور پونل به خلخال در استان های گیلان و اردبیل نیز از ساعت 14:30 روز شنبه 14 آذر ماه به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
    محور کرج - قزوین به علت اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح قطعه سوم محور اشتهارد - نظرآباد و بزرگراه کرج - هشتگرد - آبیک، محدودیت ترافیکی از 18 دی تا 31 تیر ماه بصورت 24 ساعته اعمال و تردد وسایل نقلیه همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط از رمپ های شمالی و جنوبی به عنوان مسیر انحرافی و کنارگذر صورت می پذیرد.
    باند شمال به جنوب آزادراه چالوس - مرزن آباد در استان مازندران از ساعت 13 روز جمعه 30 بهمن ماه نیز به علت بارش شدید باران و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
    همچنین محور هراز در استان مازندران از 8 تا 15 اسفند ماه از ساعت 19 تا 5 صبح روز بعد به علت عملیات راهسازی مسدود می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط