فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد

کاهش ۳ درصدی فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در ۱۰ ماهه امسال

عصر خودرو- رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از کاهش ۳ درصدی فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در ۱۰ ماهه اول امسال نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۱۴ هزار و ۱۴۰ فوتی گزارش شده که در مقایسه با آمار سال قبل که ۱۴ هزار و ۵۸۱ نفر بوده کاهش ۳ درصدی داشته‌ایم.

کاهش ۳ درصدی فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در ۱۰ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی در ستاد راهور ناجا به ارائه گزارشی از آمار 10 ماهه اول سال 94 پرداخت، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 14 هزار و 140 فوتی ناشی از حوادث ترافیکی داشته‌ایم.

    رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد:‌ از این تعداد 3 هزار و 750 مورد در درون شهر، 9 هزار و 206 مورد در برون شهر، هزار و 30 مورد در جاده روستایی و 64 مورد نیز در به طور نامشخص در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

    شجاعی به مقایسه این آمار با آمار 10 ماهه سال 93 پرداخت و گفت:‌ در 10 ماه ابتدای سال 93 به 14 هزار و 581 فوتی داشته‌ایم که این آمار نشان می‌دهد که امسال در این زمینه 3 درصد کاهش داشته‌ایم.

    وی به بحث مصدومین اشاره و بیان داشت: در 10 ماه ابتدای امسال 267 هزار و 325 نفر مصدوم داشته‌ایم که نسبت به آمار سال گذشته در همین بازه زمانی 2 درصد افزایش داشته‌ایم.

    رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان این مطلب که در دی ماه امسال کاهش خوبی در تصادفات فوتی ناشی از تصادفات گزارش شده، خاطرنشان کرد: در دی ماه امسال هزار و 51 نفر فوتی حاصل از تصادفات داشته‌ایم که نسبت به دی ماه سال قبل 5.3 درصد کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط