فونیکسریمکسبهتام

سوپراونتادور منصوری با شتاب ۲.۷ ثانیه

هدیه ای برای داماد میلیاردر رئیس فرمولاوان!

عصر خودرو: منصوری بار دیگر جنگنده ای مخوف برپایه یک لامبورگینی رو کرده؛ تازه ترین مخلوق این تیونر پر آوازه ایرانی، یک اونتادور سوپرولوچی تک‌ساخت ۸۱۸ اسب‌بخاری، با بدنه ای تماما از جنس فیبرکربن است که به سفارش جیمز استانت، داماد میلیاردر برنی اکلستون، رئیس فرمولا وان ساخته شده است.

هدیه ای برای داماد میلیاردر رئیس فرمولاوان!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این برداشت منصوری از قدرتمندترین و سریع ترین ساخته تولید انبوه لامبورگینی، در کنار بهره‌گیری از سطوح بدنه فیبرکربنی عریان با الگوی منحصربفرد بافت های فیبرکربن، چهره ای به مراتب تهاجمی تر نسبت به اونتادور سوپرولوچی دارد که آن را بیشتر و بیشتر به یک جنگنده زمینی مخوف تبدیل می کند. برای تقویت هرچه بیشتر این حس، توان نیروگاه V12 6.5 لیتری لامبورگینی نیز با تغییراتی، به 818 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن، به 750 اسب‌بخار ارتقاء یافته اند که به عبارتی می شود 78 اسب‌بخار قدرت و 62 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر به نسبت اونتادور LP750-4 سوپرولوچی استاندارد. حاصل این رژیم قدرت، شتاب 2.7 ثانیه تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعتی برابر با 354 کیلومتر در ساعت برای Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce J.S. 1 Edition بوده.
این سوپر اونتادور منصوری، بیست و یکمین ساخته منصوری در کلکسیون بی‌نظیر خودرو های خاص جیمز استانت است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط