فونیکسریمکسبهتام

اجرای خط مترو فاطمی نیازمند گذراندن مسیر قانونی

عصر خودرو- عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث خط متروی فاطمی ،تجریش و نیاوران باید در طرح جامع حمل ونقل و ترافیک بررسی شود و مسیر قانونی را طی کند.

اجرای خط مترو فاطمی نیازمند گذراندن مسیر قانونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص اجرای خط متروی فاطمی ،تجریش و نیاوران اظهار داشت: احداث خط باید در طرح جامع حمل ونقل و ترافیک بررسی شود و مسیر قانونی را طی کند.

    وی افزود: این طرح باید ابتدا در کمیسیون عمران بررسی شود و به تصویب برسد و در حال حاضر فقط گزارش آن به کمیسیون عمران ارسال شده است.

    عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: اجرای این خط مترو در طرح جامع حمل و نقل وترافیک وجود ندارد و باید ابتدا توسط کمیسیون عمران شورا و بعد در شورای عالی حمل ونقل و ترافیک به تصویب برسد.

    شاکری گفت: شهرداری اعلام کرده است که بودجه اجرای این طرح از محل مازاد درآمد ها ناشی از بارگذاری مجتمع های ایستگاهی در محدوده‌ی مجاز طرح در منطقه تامین می شود و نیازی به تصویب بودجه ندارد.

    وی بیان کرد:حتی اگر اجرای خط مترو فاطمی قرار است از محل مازاد درآمد منطقه تامین شود ،این درآمد ابتدا باید به حساب خزانه واریز شود و بعد از تصویب طرح در کمیسیون عمران ،بودجه تخصیص داده شود.

    اقبال شاکری در نهایت در اعتراض به این طرح صحن شورا را ترک کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط