فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:

تصادف پراید و تریلر منجر به مرگ یک نفر شد

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه تریلر در جاده اهواز - آبادان به مرگ یک نفر منجر شد.

تصادف پراید و تریلر منجر به مرگ یک نفر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته ساعت هفت و 48 دقیقه صبح با تماس به سامانه 125 سازمان آتش نشانی خبر برخورد خودروی پراید به عقب تریلر واقع در کیلومتر 25 جاده اهواز به آبادان داده شد.

    وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: سه خودروی آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، ایمن سازی های اولیه محل حادثه را انجام دادند.

    حق شناس بیان کرد: آتش نشانان با به کارگیری ابزار ویژه امداد و نجات در خودرو را باز و افراد مصدوم را با رعایت نکات ایمنی از خودرو خارج کردند. متاسفانه در در اثر این حادثه یکی از سرنشینان خودروی پراید فوت شد و بقیه مصدومان تیز به منظور درمان توسط آتش نشانان به آمبولانس اورژانس 115 منتقل شدند.

    وی عنوان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه خیابان و عادی شدن مسیر تردد خودروها به عملیات خود پایان دادند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط