فونیکسریمکسبهتام

افتتاح خط ویژه فرودگاه مهرآباد طی روزهای آینده

اضافه شدن ۵۷ واگن به ناوگان مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از بهره‌برداری خط ویژه فرودگاه در روزهای آینده خبرداد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته ۵۷ واگن قطار به خطوط مترو اضافه خواهد شد.

افتتاح خط ویژه فرودگاه مهرآباد طی روزهای آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، در مراسم افتتاح ایستگاه میرزای شیرازی، هابیل درویش با بیان این که امروز ما نزدیک به ٢۰۰ کیلومتر خط مترو در شهر تهران در اختیار داریم، خاطر نشان کرد: مترو صنعت بعد از انقلاب  بوده و اکثر پیشرفت ها در حمل و نقل ریلی مربوط به دهه آخر پس از انقلاب است.

    وی با بیان این که اسفند امسال سفرهای مترو به ٤ میلیون سفرمی رسد، افزود: در روزهای آینده افتتاح خط ویژه فرودگاه مهرآباد راخواهیم داشت که به چهار ترمینال خدمات می دهد و  بیش از ٧۰ هزار سفر را در این ایستگاه مدیریت خواهیم کرد به طوری که  میدواریم پیش ازنوروز امسال این ایستگاه را به شهروندان عیدی بدهیم .

    درویش با اعلام این که در روزهای آینده ٥٧ واگن به ناوگان ما اضافه می شود، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه های داخل شهر در حال اتمام است .

    مدیر عامل شرکت مترو با اعلام این که خط ٦ و ٧ خطوط مهمی محسوب می شود، افزود: امیدواریم خط ٧ سال ٩٥ و خط ٦ سال ٩٦ به بهره برداری برسد.

    درویش با اعلام این که در صورت به بهره برداری رسیدن خط ٦ و ٧ مترو، مدیریت  نزدیک به ٩ میلیون سفر را پیش رو داریم ، تصریح کرد: در تجهیزات ثابت بیش از ٨۰ درصد بومی سازی صورت گرفته است و در تجهیزات متحرک بیش از ٦۰ درصد تولیدات، داخلی است.

    وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین موضوعات صنعت ریلی، سیگنالین است، گفت: امروز ١۰۰ درصد سیگنالین خطوط مترو در ایران انجام می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو