فونیکسریمکسبهتام

نجات ۶ مهندس گرفتار در برف در یک روستای سخت گذر گیلان

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران این جمعیت موفق به نجات جان شش مهندس گرفتار در برف یکی از روستاهای سخت گذر شهرستان رودبار شدند.

نجات ۶ مهندس گرفتار در برف در یک روستای سخت گذر گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا خصوصی افزود: با گزارش رسیده مبنی بر گرفتار شدن شش نفر از مهندسان نفت دکل های توربین بادی در یکی از روستاهای سخت گذر جیرنده رودبار، سه تیم امدادی برای نجات این افراد به منطقه فرستاده شده بودند اما به دلیل برف شدید و باز نبودن راه، درخواست امداد هوایی شد.
    وی اظهار داشت: برای امدادرسانی به این افراد از طریق امدادهوایی کاری صورت نگرفت که در نهایت با مساعد شدن هوا و تلاش امدادگران از طریق زمینی، برای نجات شش نفر از مهندسان نفت دکل های توربین بادی اقدام شد.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: سه تیم جمعیت هلال احمر گیلان به تعداد 9 امدادگر، با همکاری دست اندرکاران منطقه، موفق به نجات جان این شش نفر شدند.
    دو جوان حدود 30 ساله نیز در یکی از روستاهای سخت گذر رحمت آباد و بلوکات در منطقه اطراف شاه شهیدان شهرستان رودبار گرفتار شده بودند که یکی از آنها به دلیل سرما و یخ زدگی فوت و دیگری، غروب دیروز (سه شنبه) توسط افراد محلی نجات داده شد.
    شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب رشت مرکز استان گیلان واقع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط