فونیکسریمکسبهتام

تحلیلگران:

جنسیس شانسی برای رقابت برابر لوکس سازان انگلیسی ندارد

عصر خودرو- تحلیلگران می گویند، برند لوکس جنسیس هیوندای برای اینکه بتواند با رقبای لاکچری بازی همچون جگوار، بنتلی و رولزرویس در انگلیس رقابت کند باید با برچسب "ساخت انگلیس" روانه بازار این کشور شود.

جنسیس شانسی برای رقابت برابر لوکس سازان انگلیسی ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوپورتال، از زمانیکه دولت محافظه کار مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس و صنعت خودروسازی این کشور به طور مشترک خودروسازان ژاپنی را به احداث کارخانه خودروسازی در این کشور دعوت کردند سه دهه می گذرد. سه خودروسازی هوندا، نیسان و تویوتا آمدند و از آن زمان در این کشور باقی مانده اند.

    30 سال از آن زمان میگذرد و صنعت خودروسازی و دولت محافظه کار کنونی انگلیس مجددا دربها را به روی شرکتهای آسیایی باز کرده اند تا در این کشور خودرو بسازند.

    جنسیس برند لوکس جدید هیوندای قرار است در این کشور فروشگاه و نمایندگی دایر کند.

    حقیقت اینست که خودروهای کره ای معمولا خوب هستند ولی در حد عالی و حداکثر مطلوبیت قرار ندارند.

    اخیرا مقامات صنعت خودروسازی کره جنوبی در سئول اذعان کرده اند که اختلاف بین خودروهای کره ای و چینی در اذهان مردم کره با سرعت وحشتناکی در حال از بین رفتن است. 

    این اخبار و تحولات برای برند لوکس جدید هیوندای چندان خوش نیستند. چرا که کره جنوبی کشور کم هزینه ای برای تولید خودرو نیست.

    تحلیلگران میگویند خودروهای جدید با برند جنسیس که در کره و آمریکا تولید شده اند فاقد مطلوبیت لازم هستند و اگر همانند جگوار، لندرور، بنتلی و رولزرویس برچسب "ساخت انگلیس" روی آنها نخورده باشد شانسی برای رقابت برابر بازیگران عرصه خودروهای لوکس در این کشور نخواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو