فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی:

توسعه ۴۰۰ کیلومتر از راه های اصلی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت

عصر خودرو- مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی گفت: در یک برنامه میان مدت, ساخت و توسعه بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی را در دستور کار داریم.

توسعه ۴۰۰ کیلومتر از راه های اصلی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از نسیم، مجیدرضا نصرالله نژاد با شاره به توسعه وساخت راههای اصلی استان مرکزی اظهار داشت: با تکیه بر توان کارشناسی و مهندسی مجموعه راه وشهرسازی، ساخت 400کیلومتر راه اصلی وشریانی را به منظور تامین و توسعه مقوله مهم و حیاتی«ایمنی سفرهای جاده ای» و «کمک به تامین زیرساختهای صنعت حمل و نقل استان» در دستورکار داریم و متناسب با تزریق منابع مالی مورد نیاز و با اتکاء به توان مهندسی و نیروهای بومی در قالب یک برنامه میان مدت امیدواریم که هرچه زودتر به این دستاورد مهم و مطالبه مردمی دست یابیم.

    وی افزود: با توجه به راهبردها و افقهای وزارت راه وشهرسازی در بخش ارتقاء توان و پتانسیل های سیستم حمل و نقل و به تبع آن و با توجه به ویژگیهای استراتژیک استان مرکزی به عنوان کریدور شمال-جنوب کشور و حجم قابل توجه تردد کالا و مسافر از محورهای استان و با وجود معادن وکارخانجات موجود در دو سال اخیر برنامه ریزی های گسترده ای را در راستای توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای  انجام داده است و در همین راستا توسعه و ارتقاء این حوزه را در دستور کار قرار داده ایم.

    مدیرکل راه وشهرسازی تصریح کرد: درحال حاضر 6400 کیلومتر راه «اعم از اصلی -فرعی و روستایی» بضاعت و پتانسیل استان مرکزی از حیث زیرساخت جاده ای صنعت حمل و نقل است که از یک سو در آستانه فرا رسیدن سی وهفتمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردان تلاشهای انجام شده است.

    نصرالله نژاد بیان داشت: در طول سالهای اخیر در رسیدن به این سطح از بهره مندی  از راه مناسب و ایمن هستیم واز سوی دیگر این مقدار راه مورد رضایت ما نیست و به سهم خود تلاش می کنیم با تکیه برحفظ وارتقاء فاکتور ایمنی در راستای توسعه راههای موجود به ویژه افزایش ضریب بهره مندی از راه های دوبانده(چهارخطه) اقدامات اساسی انجام دهیم.

    وی ادامه داد: در طول سال 94در سفر یکروزه وزیر راه وشهرسازی در مجموع 70کیلومتر از راه اصلی و شریانی به چهار خطه تبدیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و به مجموع راه های چهار خطه استان مرکزی اضافه شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط