فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بزرگترین شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون تومان آمد

عصر خودرو: رونمایی BYD S۶، آمدن موتورسیکلت پژو، رونمایی محصولات DS و دهها خبر خواندنی دیگر در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز منتشر شد.

بزرگترین شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون تومان آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شماره 281 هفته نامه خودرو امروز به همراه جدیدترین شماره از ویژه نامه لیزینگ نامه منتشر شد.
    در این شماره از هفته نامه  اثرات اشتباه پژو در ورود رنو به ایران را با رضا دانش فهیم، معاون پیشین تولید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، را مرور می کنیم .
    در بازار هفته بازار لوازم جانبی خودروتندر 90 را بررسی میکنیم و از جدیدترین لیست قیمت این محصولات باخبر می شویم و بهد گشتی در جهان خودرو می زنیم و با "رقب جذاب ب ام و سری 4"؛ "هاچ بک 30 هزار دلاری شورولت"؛ "کیا موهاوی آینده" و "میراث دار لینکلن" دیدار می کنیم.
    در ادامه به کرمان می رویم و در مراسم رونمایی از بزرگ ترین شاسی بلند زیر 100 میلیون تومان ایران شرکت می کنیم. اطلاعات تکلمیلی از BYD S6 به همراه قیمت و شرایط فروش آن در فرش قرمز این هفته منتشر شده است.
    ماکت بازی شماره 281 به بهترین گزینه های بازار ماکت ایران در مقایس 1:24  می پردازد و گزارش نمایشگاه سری می زند به دومین نمایشگاه ایران رایدکس و اتفاقاتی که در این نمایشگاه افتاد را مرور می کند.
    در انتخاب هفته به تماشای بازی تاج و تخت کره ای ها می نشینیم و کیا اسپورتیج دوست دوم را با سانگ یانگ کوراندو صفر کیلومتر مقایسه می کنیم.
    نوید روزهای آفتابی را ماشین سنگین می شنویم. در این صفحه به بررسی اثرات ورود مرسدس بنز به بازار خودروهای تجاری ایران می پردازیم . در آینه  بغل امکان تیونیگ خودروهای لوکس در کشور را بررسی می کنیم و در ادامه سری به خانه DS در تهران می زنیم و دو ماشین تازه رونمایی شده این برند را ملاقات میکنیم. در همین صفحه گزارش تصویری ای خواهیم داشت از اتفاقاتی که در نمایشگاه خودرو کرمان در حال افتادن است.
    و طبق روال هر هفته در آخر به مباحث فنی میرسیم و عدم کارکرد صحیح پیشرانه های دیزلی را در عیب یابی خودرو به زبان ساده بررسی می کنیم.
    جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه تخصصی لیزینگ که راهنمای جامع خرید خودرو است به دست علاقمندان خواهد رسید.
    در لیزینگ نامه همراه با گلرنگ خودرو از هوندا Odyssey J رونمایی می کنیم و سری به بازار خودروهای 150 میلیونی میزنیم و بین گزینه های جنسیس کوپه و ب ام و 125I گزینه بهتر را انتخاب می کنیم. از گزینه های ویژه و خاص این ضمیمه راهنمای انتخاب خودروبر اساس شرکت های لیزینگ ارائه کننده خدمات خودرویی و راهنمای اننتخاب خودرو بر اساس کلاس  بندی است که کمک بسیار مفیدی به خریداران این بازار خواهد کرد.
    شماره 281 هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه آن روز شنبه 10 بهمن ماه به روی دکه خواهد رفت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط