فونیکسریمکسبهتام

تصادف در اتوبان بهشت زهرا ۱کشته و ۴ مصدوم به جا گذاشت

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد دو دستگاه خودرو سواری در شهرک صالح آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف در اتوبان بهشت زهرا ۱کشته و ۴ مصدوم به جا گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی ساعت 16:29 عصر روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه بهشت زهرا (س) ورودی شهرک صالح آباد به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 47 به محل حادثه اعزام شدند.

    وی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند با پنج سرنشین خانم در حین حرکت با یک دستگاه کیا اسپورتیج برخورد کرد و پس از منحرف شدن از مسیر اصلی در شانه خاکی حاشیه جاده متوقف شد.

    ملکی افزود: بر اثر شدت این حادثه یک خانم 65 ساله جان خود را از دست داد و 4 خانم دیگر مصدوم شدند که توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند تا به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند.

    وی خاطرنشان کرد: حوالی ساعت 18 آتش نشانان به عملیات خود خاتمه دادند و محل برای بررسی علت وقوع این سانحه رانندگی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار داده شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط