فونیکسریمکسبهتام

استون مارتین در مقدونیه کارخانه می‌زند

عصر خودرو- استون مارتین برای ساخت کراس اور جدید DBX در تدارک برای گسترش تولید خود خارج از کارخانه اصلی در وارویکشایر انگلیس است.

استون مارتین در مقدونیه کارخانه می‌زند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوبلاگ، هنوز تصمیم گرفته نشده که این کارخانه جدید کجا احداث شود. اما اگرچه استون مارتین جستجوها را به چند نقطه محدود کرده، کشور مقدونیه که قبلا کنار گذاشته شده بود اکنون ظاهرا به جمع نامزدها بازگشته است.

    این جمهوری یوگوسلاوی سابق در شمال یونان سالهاست در حال رایزنی با شرکت‌های خودروسازی برای پروژه های تولیدی است و اگرچه استون مارتین در حال حاضر هیچ کارخانه ای برای مونتاژ نهایی ندارد، قطعه سازان متعددی در این کشور دارد.

    مقدونیه در ابتدا بین 18 کشور نامزد میزبانی کارخانه جدید استون مارتین قرار داشت. این خودروساز انگلیسی ابتدا این موضوع را رد کرده بود، اما رویترز گزارش داد که این کشور از آن زمان با پیشنهاد جذاب تری و انگیزه بیشتری از سوی دولت این کشور به فهرست بازگشته است.

    دیگر نقاط تحت بررسی شامل دو مکان در انگلیس، یکی در خاورمیانه و یک نقطه در آمریکا هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط