فونیکسریمکسبهتام

لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد

عصر خودرو- به نظر می رسد لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد صرفا سرآغاز مدل هایی با این نام جدید باشد.

لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ، چنان چه قبلا شایعه شده بود لکسوس هم چنین روی نسخه ای کانورتیبل از LC 500 و هم چنین نسخه های هیبریدی و عملکرد بالای LC F نیز کار می کند. این خودروساز ژاپنی در دسامبر 2014 نام های LC 500 و LC 500h را به ثبت رساند که نشان می دهد مدلی هیبریدی نیز به تدریج به این خط تولید اضافه خواهد شد. قبلا گفته می شد که این مدل هیبریدی قدرتی بیش تر از 467 اسب بخار LC 500 خواهد داشت.
    به گفته یکی از مقامات لکسوس، تعدادی نسخه جدید برای لکسوس LC در دست ساخت است که تمام آن ها توسط مدیر تویوتا، Akio Toyoda تایید شده اند.
    لکسوس LC F کانورتیبل در کنار مدل کوپه این خودرو قرار می گیرد و با توجه به تمرکز لکسوس بر مدل های F، این خودرو تقریبا تضمین شده است. شایعه شده که لکسوس در پی موتور 4.0 لیتری تواین توربو V8 برای LC F عملکرد بالا است که قدرتی در حدود 600 اسب بخار خواهد داشت. در حال حاضر این خودروساز بر کاهش وزنی در حدود 1859 کیلوگرم از مدل کوپه این خودرو تمرکز دارد.
    منبع: اخبار خودرو
    برای مشاهده قیمت و شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسس در ایران به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط