فونیکسریمکسبهتام

مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم

عصر خودرو- مرسدس S۴۵۰ و لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ دارای تفاوت ها و شباهت هایی هستند که در این گزارش آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با قیمت 200 هزار و 955 دلار، لوکس‌ترین LS 500 تقریباً 40 هزار دلار ارزان‌تر از مرسدس S450 است؛ این خودرو دارای ویژگی‌های استاندارد مانند دو صندلی عقب با قابلیت ماساژ است اما LS 500 توسط یک سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی با گرافیک ضعیف و یک پد لمسی ارائه می شود، اگرچه جای مانیتور 12.3 اینچی اکنون یک صفحه نمایش لمسی مناسب به کار برده شده است.

    لکسوس LS 500 دارای 10 کیسه هوا است و اولین مدل از لکسوس است که دارای سیستم کمکی چرخش تقاطع است که اگر خودرو روبه رویی به یکباره بپیچد، هشدار می‌دهد. کروز کنترل تطبیقی ​​با تشخیص علائم سرعت نیز به طور استاندارد به کار برده شده است، همچنین دارای سیستم کمکی برای حفظ خطوط است که باعث می شود سرعت خودرو کاهش یابد.

    صندلی‌های جلو در لکسوس لوکس هستند و دارای یک بالش مخملی برای پشتیبانی از گردن و پشتی سر است؛ سایر امکانات شامل کنترل آب و هوای دو منطقه ای، سانروف پانوراما، گرمایش و تهویه صندلی جلو، روشنایی محیط، صدای 710 واتی 15 بلندگو Burmester، آفتابگیر‌های عقب و  باز و بسته شدن درها به صورت برقی است.

    در‌ها و شیشه‌های آکوستیک صندوق عقب 550 لیتری بلند است و می‌تواند چهار چمدان بزرگ را در خود جای دهد. فاصله بین دو محور 3125 میلی‌متری LS 500 فضای کافی را فراهم می‌کند تا به‌طور استاندارد، دو صندلی چند حالته با گرمکن و تهویه را با عملکرد ماساژ در بر بگیرد. سرنشینان صندلی‌های عقب می‌توانند عملکرد صندلی‌های خود را با یک پد لمسی واقع در تکیه‌گاه مرکزی کنترل کنند، این وسیله به کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و رسانه‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش‌های نصب شده در پشتی صندلی‌های جلو کمک می کند.

    S450 از سیستم تعلیق چند لینکی جلو و عقب با دمپر‌های تطبیقی ​​استفاده می‌کند که هنگام انتخاب حالت‌های Sport و Sport+ مربوطه به کار می آید؛ در هر حالت رانندگی، سواری احساس رضایت‌بخشی را ایجاد می کند.

    LS 500 Sports Luxury محرک عقب فاقد فرمان چرخ عقب LS 500 F Sport با عملکرد محور، لاستیک عریض‌ عقب و میله‌های ضد رول فعال است. S450 با وزن 2133 کیلوگرم قادر به شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت 5.1 ثانیه است که به سرعت پورشه کیمن دستی می رسد؛ زیر کاپوت آن یک موتور 270 کیلووات/500 نیوتن متر، 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژ خطی است که در مدل قبلی نیز به کار برده شده بود؛ این موتور به گیربکس 9 سرعته خودکار «9G-TRONIC» متصل شده است.

    حداکثر قدرت در 5500 دور در دقیقه است، با حداکثر گشتاور 500 نیوتن متری از 1600 دور در دقیقه تا 4500 دور در دقیقه، که منجر به حرکت مناسبی می‌شود.

    وزن لکسوس 2220 کیلوگرم است، اما علیرغم وزن اضافی نسبت به S450، با به کارگیری نیروی زیاد از طریق موتور توربوی دوقلوی 350 کیلووات/600 نیوتن متری V6، این خودرو آلمانی را با سرعت 0.1 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.  نیرو از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک هوشمند به محور عقب منتقل می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو